SIDek Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 chciałem połączyć dwa obiekty liną, stworzyłem w tym celu linę z innych obiektów połączony przy pomocy physics_joint_distance_create, problem w tym, że lina natrafiając z dużą prędkością na przeszkode rozrywa się, obchodzi jakby przeszkodę i spowrotem się łączy. Jak zapobiec rozrywaniu się liny, zachowując jednocześnie pewną jej rozciągliwość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Spróbuj ustawić phy_bullet na true w create instancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIDek Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 obj_tworzyline GML Create: k=0 sonobje=id renk=0 repeat(12){ k+=16 renk+=1 ropeo=instance_create(x+k,y+k,o_rope) ropeo.renk=renk ropeo.whr=1 ropeo.sonobje=sonobje sonobje=ropeo.id with(ropeo) {joy=physics_joint_distance_create(id,sonobje,x,y,sonobje.x,sonobje.y,0) if renk=12 {seker=instance_create(x,y,obj_zombi) joy2=physics_joint_distance_create(id,seker,x,y,seker.x,seker.y,false) }}} o_rope w create dałem phy_bullet=true. wciąż przelatuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIDek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 a można jakoś ograniczyc rozciagliwosc liny? albo jest jakas inna funkcja, ktora trwale połączy elementy składające się na line? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ciężko powiedzieć, może coś źle łączysz. Ja się z takim kłopotem nie spotkałem z tego co pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SIDek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 sprawa jest taka: obiekt 1. w creacie ma ten kod co podałem wyżej. tworzy line z 12 segmentów, na jej końcu obiekt zombi. i jak zrobic zeby lina rozciagala sie do jakiejś tam granicy. bo jeszeli ob1 ma density dajmy na to 2, segmenty liny mają po 0,01, a zombi 0,5 i zombi podąża za myszką, to ob1 nie jest ciągnięty na linie, tylko ta lina się rozciąga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się