Sheriff99 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Cześć, mam licencję professionał na Gm studio, więc postanowiłem wypróbować mobile testing. Ściągnąłem jdk + sdk + stworzyłem keystore - jest napisane ok. Gra się normalnie uruchamia, ale mimo instalacji yoyo runnera na moim urządzeniu z androidem i podłączeniu go przez kabel usb, gra nie wyświetla się na jego ekranie - występuje napis "io error, retrying". Pomóżcie, bo to mi już wiele nerwów i krwi napsuło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Unikalnym płatkiem śniegu w tym to Ty nie jesteś. Szybciej byś dostał pomoc sprawdzając na forum yoyo gdzie na stówę ktoś miał ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Września 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 http://help.yoyogames.com/home/ - polecam. Może też być źle skonfigurowane IP w YoYoRunnerze. W ogóle z tym wi-fi to chyba średnio działa, ja bym zalecał podłączyć urządzenie kablem i wtedy spróbować odpalić grę. W opcji drugiej, jeśli gra się sama nie odpali (a YYRunner sam się powinien wgrać) sprawdź: Start+R, wpisz "cmd", w konsoli wpisz "adb devices" - jak nie zna polecnia ADB to pod linkiem wyżej znajdziesz co masz źle. Jak wyświetli no devices found, to jest błąd sterowników albo samego ADB którego trzeba ubić "adb kill-server" i spróbować raz jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Usuń runner z urządzenia. Przy testowaniu gry runner zainstaluje się sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 standardowy problem... skąd ja to znam?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Właśnie problem w tym, że adb mi działa. Jak wpiszę adb devices to normalnie odnajduje i w ogóle. Ale jak klikam kompiluj(zielony przycisk) to gra się uruchamia na kompie, a na smartfonie nie. Hmm mam professional, więc nie mogę wybrać z góry, że kompiluje pod androida, ale na stronie yoyogames jest napisane, że jak ktoś ma professional to ma też mobile testing. Nie wiem co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 To nie działa w ten sposób. Aby testować aplikację na androidzie przez IDE musisz wybrać target androida. Nie możesz wrzucić runnera i oczekiwać że gra się uruchomi. A ten darmowy test dla posiadaczy Pro chyba nigdy nie działał. Ostatnio na ten temat dyskutowaliśmy, ale może jest tak jak z "darmowym standard" i "kupionym standard" ten pierwszy ma reklamy drugi nie. Może wersja "kupiona kiedyś" ma możliwość testu androida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się