Sutikku Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Witam. Chciałem zoptymalizować grę nad którą aktualnie pracuję. I chciałem dezaktywować obiekty poza polem widzenia. Tylko, że chciałem aby to były tylko niektóre obiekty, a nie wszystkie. Jak to zrobić za pomocą instance_deactivate_region() ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasztet Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 >Wiki frustum culling i Occlusion culling Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Powiem szczerze, że za dużo mi nie pomogła ta informacja, ale na pewno się przyda w przyszłości ;p Jak na razie zrobiłem to w ten sposób, że jeśli jakiś obiekt nie ma być zdezaktywowany, to po prostu jest na ekranie (to tylko niewidoczne obiekty-kontrolki). Ale jeśli ktoś ma jakiś lepszy sposób to posłucham ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Deaktywujesz wszystko > aktywujesz controllery > aktywujesz region viewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się