domek593 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Witam. Posiadam sobie obiekt o_health oraz o_inv. Pierwszy z nich rysuje mi pasek zycie nad bohaterem, a drugi rysuje mi inwentarz. Gdy wciskam klawisz I tworzy mi się obiekt o_inv, który ustawiony ma GML draw_set_alpha=0.6. No i problem w tym, że nagle wszystkie obiekty które są rysowane stają się przezroczyste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Nie jestem pewien, czy nie będzie wszystko dobrze jak dasz przedrostek self. Ale nie jestem pewien, nie mam aktualnie dostępu do GM'a żeby sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 GML draw_set_alpha(0.6); to jest funkcja a nie zmienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek593 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 GML draw_set_alpha(0.6); to jest funkcja a nie zmienna. Nie wiem czemu, napisałem tutaj GML draw_set_alpha=0.6;, w GM mam dobrze napisane. W każdym bądź razie czekam na jakąś sensowną odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 GML (draw) draw_set_alpha(0.6) draw_self() draw_set_alpha(1) Musisz przywrócić rysowanie bez przezroczystości po tym jak już narysujesz co chciałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek593 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 GML (draw) draw_set_alpha(0.6) draw_self() draw_set_alpha(1) Musisz przywrócić rysowanie bez przezroczystości po tym jak już narysujesz co chciałeś. A więc to tak działa. Świetnie, dzięki. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się