p-ter Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 konkretne rzeczy robisz,skąd można ściągnąć propaganje? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 konkretne rzeczy robisz,skąd można ściągnąć propaganje? :boxed: aktualnie? nie da sie :D musiałbym zauploadować ale nie mam miejsca w uploaderze :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 To załóż drugie konto i wrzuć na nie :) . Jak admini nie poszerzają ci miejsca, to stosuj inne metody, o których w regulaminie nie ma mowy, więc teoretycznie wolno :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 zagrałbym sobie w tą propaganje, pewnie dużo jarasz i potem masz takie dobre pomysły a najlepsze jest to że jak sobie narzucisz jakieś cele to je realizujesz bo widać efekty. A ja zbieram serie back, back 2, czekam na soul jah...acha niedługo zobaczycie moje demo i się pośmiejecie. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 nowy screenik. Jak widać - wziołem się za poprawianie grafiki. na screenie śliczny efekt słońca (który wygląda jeszcze lepiej w ruchu) i równie nie brzydkie (mam nadzieje)poruszające się na wietrze liście dzięki czemu świat wydaje sie bardziej żywy, i mniej "pusty". Oba efekty da sie włączyć klikając w opcjach "advanced enviroment".A co do opcji - zrobiłem też w końcu wybór rozdzielczości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 z tym słoneczkiem wypas :)), liście to niestety zobacze w grze jak się ruszają ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Wyduszę to z siebie i powiem, że twój styl grafiki niespecjalnie mi się podoba. Wyglada tak... niestarannie, a to widocznie nie moje klimaty. :P No, ale z drugiej strony ważne, że masz jakiś swój koncept i się go trzymasz. :) Mam nadzieję, że animacja będzie ładna. To tyle psioczenia, bo pewnie i tak powalisz nas grywalnością. :D Oby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Patrysław ty bluźnierco ;) Mi się styl Propa bardzo podoba - ma klimat i jest jedyny w sowim rodzaju. Zresztą ja wolę każdy "styl" niż jego brak i powielanie schematu. A co do screena - słońce jest super - drzewka pewnie też, choć ja akurat stare lubiłem - były takie odjazdowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A co do screena - słońce jest super - drzewka pewnie też, choć ja akurat stare lubiłem - były takie dojazdowe. jak sie zapoda gorsze detale to są stare drzewka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 dawno sie nie odzywalem wiec napisze mniej wiecej co zmienilem co poprawilem i co aktualnie robie. A najwieksza zmiana to napewno zmiana sterowania - teraz za uderzanie odpowiadaja przyciski z i x, a za skok spacja (to eliminuje problem z combosami w ktorych potrzeba uzyc strzalke w gore - tym razem nawet jak cos nie wyjdzie to souljah nie zrobi przypadkiem super lotu z lodowaniem na glowie), liczba combosow jest teraz ok. 2 razy dluzsza, i same comba robi sie wg. mnie bardziej intuicyjnie, a i same one sa efektowniejsze (co powiecie na kopniaki w stylu Liu Kanga z Mortal Kombat? :D), jednoczesnie zmniejszyla sie potrzeba na ciagle skakanie, co wiecej mozna przejsc demko bez uzywania spacji. Po drugie - wprowadzam tzw dzialania druzynowe, w nowej wersji bedzie mozna zobaczyc min. akcje ze za SoulJah chodzi 3 Rudeboyow uzbrojonych w karabiny maszynowe, i puki co staram sie zeby ich AI nie zawodzila. Po trzecie ciagle poprawiam grafike - ale tu nie ma co pisac, zobaczycie gre w akcji mam nadzieje ze niedlugo. Acha i jeszcze taki newsik - kilka osob widze za zauwazylo - pojawil sie jakis czas temu w moim uploaderze plik z dziwna nazwa, ktory jest w rzeczywistosci nieco nowsza wesrsja SJ, co prawda zmian ni ema jeszcze tak duzo (bo to wersja sprzed ok. miesiaca), ale kilka poprawek jest. Chcecie to sciagajcie, albo co chyba bardziej oplacalne juz w tym momencie - poczekac na demo version#2. Bless I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 A ja nie poczekam na żadne demo tylko na pełną wersję, ot co. Mnie czasem nerwy biorą jak gram w poziom który klika razy przeszedłem w jakimś demie, po za tym lepsza radość z fabuły bo nie będę wiedzieć co jest na początku :). Btw. Co to jest to R.I.P? Mam nadzieję że nie robisz dwóch gier na raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Btw. Co to jest to R.I.P? Mam nadzieję że nie robisz dwóch gier na raz... dokladniej trip (a raczej t[R.I.P]) - remake gierki ktora robilem kiedys i wychodzila imo swietnie ale z niewiadomych przyczyn nigdy jej nie skonczylem. Taki poschizowany horrorek, i tak robie 2 gry naraz - ale priorytet jest zdecydowanie bardziej polozony na SoulJaha, a tripek powstaje w wolnych chwilach kiedy souljah za bardzo sprasuje mi juz mozg ;) acha i to comming soon to sciema nie spodziewajcie sie gierki za szybko :) a demka nie daje bo to jest wlasnie gierka ktora trzeba przejsc na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 He he - ale beta testy mógłbys zrobić (do Tripa) - ostatnio to takie modne ;). Jakby co, to sie piszę. A co do SJ - wszystko co napisałeś brzmi fajnie - zwłaszcza te kombosy. Wreszcie będzie więcej opcji niż tylko skakanie i walenie z bańki :D. Kiedy demko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 He he - ale beta testy mógłbys zrobić (do Tripa) - ostatnio to takie modne ;). Narazie gry jest powstalo tak malo ze prawdopodobnie nie zdazylem zrobic ani jednego bledu ;) Ale spoko, jak zrobie cos wiecej to moge puscic jakas betke. A co do SJ - wszystko co napisałeś brzmi fajnie - zwłaszcza te kombosy. Wreszcie będzie więcej opcji niż tylko skakanie i walenie z bańki :D. Kiedy demko? hmm kiedy? Nie wiem, mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia ktore chcialbym zeby sie w demku znalazly - w tym koncert nad ktorym musze jeszcze calkiem nie malo popracowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 sorry ze doublepostuje ale jako ze nowe demko zbliza sie coraz wiekszymi krokami mam male pytanie. Osobiscie jestem przeciwny kompresji mp3, jednak slyszalem duzo glosow na temat zbyt duzej wagi gry (a faktem jest ze wiekszosc cennych megabajtow zajmuje muzyka), wiec pytanie jest takie: Kompresowac mp3 do kiepskiej jakosci czy przebolejecie sciaganie tym razem ok. 50mb zeby cieszyc uszy dobra jakoscia jeszcze lepszej muzyki? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 A przy kiepskiej jakości ile by zajmowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Mi wszystko jedno - wolę chyba pełną jakość, ale nie będę przecież płakał ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 No, postęp technologiczny jest już na tyle wysoki że nawet ściągnięcie dużej gierki nie zajmuje więcej niż dwie godziny, więc jestem za wysoką jakością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 He he - to powinieneś zobaczyć co się z SJ stało na GMC :(. Buraki nie ściągnęły chyba nawet jednej kopii gry... Mimo Propa i moich usilnych starań... Ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 He he - to powinieneś zobaczyć co się z SJ stało na GMC :(. Buraki nie ściągnęły chyba nawet jednej kopii gry... Mimo Propa i moich usilnych starań... Ech... Cóż, SJ to nie .kkrieger, że pikna grafika z pikną muzyką i shaderami 96kb zajmuje. (A w sumie szkoda ;P) Jakość musi wiązać się z kosztami [w tym wypadku duży rozmiar], a jak nie chcą ściągać gry bo nie chcą na godzinkę wyłączać eMule z pornolami i muzyką to tylko na tym tracą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 He he - dokładnie to samo uważam. Niemniej jednak szkoda - jestem pewien, że GMC oszalałoby na punkcie tej gry, gdyby tylko nie było takie leniwe. Choć pełna wersja pewnie pójdzie już lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Ja proponuję, żeby gra była standardowo z muzyką skompresowaną (albo w ogóle bez), a kto chce, pobiera paczkę z mp-trójkami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Pójdź na kompromis, zrób kompresję 128, czy cuś. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 hmm wyglada na to ze zostaje pelna dlugosc, albo mala kompresja, zobaczymy co jak wyjdzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zamień na OGG 96kbps, a będziesz miał jakość lepszą niż przy MP3 128kbps i mniejszy rozmiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 do .ogg trzeba uzyc Dll-ka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Tak. Ale jest ich całkiem sporo i większość dobrych. He he - tylko ja mam problem bo zwykle są na licencji freeware, a jedyny bez opłat ma jakiegoś buga ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ok male newsy: Praktycznie skonczylem robic pierwsze oficjalne miasteczko w SoulJah, czyli Buff Bay: kilka ludzi do spotkania, puki co 2 (moze jeszcze cos dodam na szybkosci) misje poboczne (w tym ratowanie tych szkrabow ze screena ;] ), na ukonczeniu tez "ziomki" ktorzy ramie w ramie z SoulJah rozpieprzaja przeciwnikow. Z dluzszych rzeczy zostalo mi tez dokonczenie konceru, z tym niestety jest troche roboty. Acha i jeszcze jedno - jestem dobry wujek - demko bedzie trwalo ponad. 30 min ;) Acha i pare osob pytalo o tripa, zeby wiele nie zdradzac jeden maly screenik : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 te propaganja daj ta gra z dobra jakością muzyki...he he wszystko musi byc dobre jakoś w backach muza była dobra a nie zajmowały dużo, ja tez się męcze z moją pierwszą grą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 te propaganja daj ta gra z dobra jakością muzyki...he he wszystko musi byc dobre jakoś w backach muza była dobra a nie zajmowały dużo, ja tez się męcze z moją pierwszą grą ... fakt w backach 2 muzyka byla w zarabistej jakosci ale kawalki to wyciete i zapetlone fragmenty kawalku przy czym trwaly one po 30 sekund, w SoulJah muzyki jest duuuzo wiecej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się