TheVVaS Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Cześć. Chciałbym dowiedzieć się jak zeskalować widocznego view'a podczas włączonego fullscreen'a. Jak tym manipulować? Jakie funkcje za to odpowiadają? Da się to zrobić? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jeżeli chodzi o GM:Studio (ludzie piszcie jakiej wersji dotyczy problem!) to w ostatnim EAP z tym eksperymentują. Chyba że nie chodzi Ci o skalowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 W poprzednich wersjach były to ustawienia zmiennych zaczynających się od view_port Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Ja wczoraj robiłem do mojej gry i działa pokaże ci jak to zrobić. W roomie dajesz tam gdzie view_in_room: 1280x1024,port on screen tak samo,oczywiście możesz dać dowolną wartość,ja mam takie kobylaste wartości.Teraz zmienne np uzależnić to od zmiennej globalnej camera,dajesz takie coś w stepie: if global.camera=0 { view_wview[0]=1280; view_hview[0]=1024; } if global.camera=1 { view_wview[0]=1024; view_hview[0]=768; } if global.camera=2 { view_wview[0]=800; view_hview[0]=600; } if global.camera=3 { view_wview[0]=640; view_hview[0]=480; } Do global.camera musisz sobie zrobić klawisze,żeby wzrastało lub zmniejszało się.Można łatwo tym manipulować,nawet rozciągać ekran bez przeskakiwania pomiędzy wartościami jak wyżej.Pomyśl trochę,ułatwiłem ci trochę zadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheVVaS Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Moja wersja GMa to 8.0 pro :D Dzięki GhostWriter za pomoc, ale zamiast view_hview użyłem view_hport. I teraz nasuwa się tutaj kolejne pytanie. Jak już udało mi się zeskalować viewa w trybie fullscreen to ten mniejszy view zamiast wyśrodkować się na ekranie to "wciska" się w górny lewy róg :( EDIT: Aktualnie wygląda to tak: http://www.mediafire.com/download/5223k43ld56zmtb/takeit.exe Opcje -> fullscreen Następnie klikając 1, 2, 3 obraz jest skalowany, lecz tak jak napisałem - nie chce się wyśrodkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 view_xport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheVVaS Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Dzięki za nakierowanie, pokombinowałem z view'ami i już wszystko jest git :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się