Gibki Kaktus Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 FATAL ERROR in action number 1 of Draw Event for object gracz: Fatel Error: Can not create vertex buffer at gml_Object_gracz_DrawEvent_1 (line 106) - draw_text(74,10+64*itemy,itemopis[itemy]) Wyskakuje mi ten błąd gdy maxitemy=1. A mam taki kod: GML for (itemy=0; itemy<=maxitemy; itemy+=1) { draw_sprite(items[itemy],0,10,0+64*itemy) draw_set_font(itemki) draw_set_color(c_orange) draw_text(74,0+64*itemy,item[itemy]) draw_set_color(c_black) draw_text(74,10+64*itemy,itemopis[itemy]) draw_set_font(font1) if itemy=maxitemy { itemy=0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Marca 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 O. To nie wygląda na błąd pętli, bo to jakiś błąd rysowania... btw. tego osatniego ifa bym wywalił za pętlę, bo nie wiem, czy to w nieskończoną pętlę nie wpadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Daj po zakończeniu pętli po prostu itemy=0, bo wiadomo że po przejściu pętli itemy=maxitemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się