Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witam, szukam w necie grafiki, chodzącej, biegającej i skaczącej postaci (animacja). Ale nie o to chodzi... I mam pytanie, czy jest taki program, w którym wyznaczam sobie szkielet w mojej grafice postaci: I później w dalszym użytkowania programu, zrobię animację, skakania, chodzenia itp. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 5 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 skeleton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 skeleton Nigdzie go nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 5 Grudnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 http://download.cnet.com/Skeleton/3000-2186_4-10561230.html "skeleton download", fakt ze nie pierwszy wynik ale ciagle pierwsza strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 ANIME STUDIO!:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 http://download.cnet.com/Skeleton/3000-2186_4-10561230.html "skeleton download", fakt ze nie pierwszy wynik ale ciagle pierwsza strona Na Win7, nie chce się odpalić ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 ANIME STUDIO!:D Jak nie pójdzie ze skeletonem, to spróbuję :D Użyję Twojego poradnika w stopce :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Ewentualnie Adobe Flash. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Poradnik jest niekompletny stary i ssie już.. a co do skeletona to nie radzę..jest bardzo kiepski i ograniczony EDIT: Może nawet zzrobię w najbliższych dniach jakiś tutorial do Anime..bo ten jest naprawde słaby..a naprawde warto spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Poradnik jest niekompletny stary i ssie już.. a co do skeletona to nie radzę..jest bardzo kiepski i ograniczony Skeletona, nawet uruchomić nie mogę. Ale na początek mi się przyda twój poradnik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Poradnik jest niekompletny stary i ssie już.. a co do skeletona to nie radzę..jest bardzo kiepski i ograniczony EDIT: Może nawet zzrobię w najbliższych dniach jakiś tutorial do Anime..bo ten jest naprawde słaby..a naprawde warto spróbować Czy między Anime Studio 5 a 8.2 jest duża różnica ? Która wersja ma mniej funkcji nie potrzebuję robić czegoś wielkiego. Tylko, proste stworzenie animacji (chodzenia, biegania, skakania) o wymiarach do 96x128 :D *chyba że, ta z większą ilością funkcji, lepiej kompiluje czy coś tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Im nowsza wersja tym lepsza w sumie..niewielkie zmiany wprowadzali z każda kolejną..6 jest w sumie najprostsza ale jak złapiesz ogólną zasade to nie będzie znaczenia z której wersji korzystasz. @EDIT: Od wersji..8 albo 9 jest np fajna opcja dzięki której możesz robić wiele różnych animacji w jednym pliku..czyli nie trzeba oddzielnie zapisywac skakania,stania,chodzenia itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Im nowsza wersja tym lepsza w sumie..niewielkie zmiany wprowadzali z każda kolejną..6 jest w sumie najprostsza ale jak złapiesz ogólną zasade to nie będzie znaczenia z której wersji korzystasz. @EDIT: Od wersji..8 albo 9 jest np fajna opcja dzięki której możesz robić wiele różnych animacji w jednym pliku..czyli nie trzeba oddzielnie zapisywac skakania,stania,chodzenia itp Użyłem twojego projektu z poradnika. I mam wszystko porozrzucane, jak klikam żeby sie połączyło, to od razu mam. A jak chce kości obracać, to tylko szkielet się przesuwa, a ręka dalej prosta ;/. Albo jak mam całe layer2 zaznaczone, to wszystko mi się przesuwa... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Najpierw ogarnij program. Pokombinuj na małych kawałkach,nie dodawaj wielu elementów, zobacz jak zgina się np sama ręka złożona z kilku części,to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Najpierw ogarnij program. Pokombinuj na małych kawałkach,nie dodawaj wielu elementów, zobacz jak zgina się np sama ręka złożona z kilku części,to pomoże. Dobra, już ogarniam, ale animacja mi nie wychodzi ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Jeśli masz na myśli samo zaanimowanie i zapętlenie to nic dziwnego,to nie łatwe jest wszystkie kości dobrze poustawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się