Skocz do zawartości

edytor map


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

znalazłęm gdzies fajny przykład edytora map, ale były tam komendy takie ktorych gm nie objasnial ale dzialaly, sa to komendy z gm 5.0 bo pod tego gma byl ten przyklad. Poprostu tworzac obiekty w edytorze, plik zapisywal w pliku tekstowym instance_create(x,y,blabla)

gdzie x i y to byly pozycje obiektow polozonych w edytorze a bla bla to nazwa obiektu, potem w grze tylko tworzyl sie room i bylo execute_file czy cos takiego i odpalalo ten plik, wie ktos moze jak idzie cos takiego zrobic pod GM 6.0 i zeby mozna bylo se wybierac plik z mapa a nie tylko jeden tak odpalac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłęm gdzies fajny przykład edytora map, ale były tam komendy takie ktorych gm nie objasnial ale dzialaly, sa to komendy z gm 5.0 bo pod tego gma byl ten przyklad. Poprostu tworzac obiekty w edytorze, plik zapisywal w pliku tekstowym instance_create(x,y,blabla)

gdzie x i y to byly pozycje obiektow polozonych w edytorze a bla bla to nazwa obiektu, potem w grze tylko tworzyl sie room i bylo execute_file czy cos takiego i odpalalo ten plik, wie ktos moze jak idzie cos takiego zrobic pod GM 6.0 i zeby mozna bylo se wybierac plik z mapa a nie tylko jeden tak odpalac?

Mi się wydaje, żę GM 6.1 obsługuje execute_file. Ale jeśli nie, to wystarczy pobierać dane z pliku do stringa i używać funkcji execute_string :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...