pablo1517 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 znalazłęm gdzies fajny przykład edytora map, ale były tam komendy takie ktorych gm nie objasnial ale dzialaly, sa to komendy z gm 5.0 bo pod tego gma byl ten przyklad. Poprostu tworzac obiekty w edytorze, plik zapisywal w pliku tekstowym instance_create(x,y,blabla) gdzie x i y to byly pozycje obiektow polozonych w edytorze a bla bla to nazwa obiektu, potem w grze tylko tworzyl sie room i bylo execute_file czy cos takiego i odpalalo ten plik, wie ktos moze jak idzie cos takiego zrobic pod GM 6.0 i zeby mozna bylo se wybierac plik z mapa a nie tylko jeden tak odpalac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 oto ci chodziło? download EDIT: Link poprawiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Fajnie fajnie, tylko jak wchodze to mam ze nie mam zezwolenia na sciaganie, a jak wezme zapisz jako to zapisuje ale potem w GMie wyskakuje że to albo nie jest plik GM albo jest "popsuty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 pobierz jeszcze raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 znalazłęm gdzies fajny przykład edytora map, ale były tam komendy takie ktorych gm nie objasnial ale dzialaly, sa to komendy z gm 5.0 bo pod tego gma byl ten przyklad. Poprostu tworzac obiekty w edytorze, plik zapisywal w pliku tekstowym instance_create(x,y,blabla) gdzie x i y to byly pozycje obiektow polozonych w edytorze a bla bla to nazwa obiektu, potem w grze tylko tworzyl sie room i bylo execute_file czy cos takiego i odpalalo ten plik, wie ktos moze jak idzie cos takiego zrobic pod GM 6.0 i zeby mozna bylo se wybierac plik z mapa a nie tylko jeden tak odpalac? Mi się wydaje, żę GM 6.1 obsługuje execute_file. Ale jeśli nie, to wystarczy pobierać dane z pliku do stringa i używać funkcji execute_string :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 gm6.0 tez obsluguje execute_file tylko tyle ze wiadomo jak sie pisze w gm to u dolu masz objasnienie funckcji a tej funkcji nie objasnia ale dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Chyba nie umiem szukac ale w helpie tgo nie znalazlem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 bo wlasnie tego nie ma w helpie i to cały wał jest. A że działa to wiem bo wystarczy wpisac se w kodzie i ci sie podswietli na niebiesko ciemno pozatym no... poprostu działa bo sprawdzałem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 execute_string(str) Execute the piece of code in the string str. execute_file(fname) Execute the piece of code in the file. ~ to było u mnie w helpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 6.0 czy 6.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 6.0 i 6.1 mają ten sam zestaw funkcji. No, GM 6.1 ma kilka nowych poza tym wszystko bez zmian. Przy okazji, zobacz sobie to: https://gmclan.org/up152_11_Edytor_Plansz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się