I am Lord Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Programik służący do generowania 3D planety, co jakiś czas będę go rozwijał. Lista na razie dostępnych funkcjonalności: Jest 7 algorytmów generowania textury Możliwość exportowania animacji obrotu planety do png stripa Losowanie interpolacji liniowej 2 kolorów Zmiana kąta oświetlenia Zmiana ilości exportowanych klatek animacji Zmiana wielkości obrazka animacji Przykładowe wygenerowane planet: ( tło mi dodała konwersja png stipa do gifa w GraphicsGale, normalnie jest przeźroczyste ) Download: http://www.mediafire.com/download/ki522u7l...rPlanety_v1.exe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 no offence, ale przydatne jedynie do tworzenia planet tzw. nie zdolnych do podtrzymania życia. twócy jednak w swoich grach bardziej chcielibym móc zrobić te drugie, więc liczę na przykład generatora planet z terenem, wodą - reszte da sie dorobić, ale te dwa kluczowe elementy powinny być wystarczające do tego typu planet :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Spokojnie to dopiero początek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BytX Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 "Generator losowej tekstury i nakładanie jej na kule" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Dokładnie! :D Weź to popraw, i będzie gitez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Nie ma tu nic do poprawy. Później będzie tylko więcej kontentu. Jak np customowy gradient taki o: http://www.photoshopforphotographers.com/C.../gradient01.jpg Głównym powodem dlaczego zrobiłem taki programik jest że osoba która nie zna się na programach do renderowania może sobie zrobić za pomocą 1 kliknięcia gotową animację planety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Fajnie, tylko czemu tak wolno? 5 sekund czekam między seedami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 No niestety, GM nie lubi dużej ilości pętel. Żeby wygenerować większość textur musi przejść przez 6 tablic 256x256 (niektóre textury mają ich mniej). I stworzyć odcień szarości każdego pixela według odpowiednich reguł. Np ten niebieski wzór ze screena to funkcja sinus(x*y+offset) odbity symetrycznie z każdej strony. I np taka reguła jest wykonywana 256x256x6 razy a nie w tym przypadku akurat ograniczyłem to do 256x256x3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Września 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Spokojnie to dopiero początek :D Gotowe gry i programy :/// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 ups :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Wiesz może jak za pomocą GM 8 wczytać ten pasek spritów planety? Gdyż import obrazka tworzy jeden ciąg. W Studio tego problemu nie ma ale nigdy nie skorzystam z niego gdyż te "klimaty" mnie odpychają xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 sprite edytor > file > create from strip > w number of images i images per row ustawiasz tą samą liczbę czyli liczbę klatek i jeszcze uzupełniasz rozmiar a reszta na zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 sprite edytor > file > create from strip > w number of images i images per row ustawiasz tą samą liczbę czyli liczbę klatek i jeszcze uzupełniasz rozmiar a reszta na zero. Teraz czekamy na opcję - wybierasz jaką grę tworzysz i ci robi wszystkie grafiki ;) Generator planet, niby może pomóc w oszczędzeniu czasu przy projektach, ale tak nieszczególnie :D Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 To zależy jeszcze do jakiej gry. Jak w grze chcesz mieć masę różnych grafik takich planet to jedno kliknięcie mocno ułatwia sprawę niż bawienie się w takim blenderze by zrobić to samo. Po za tym ja się przy dłubaniu w tym generatorze dobrze bawię :D Wgle to przy tworzeniu generatorów dobrze się bawię a wszystko zaczęło się od Maze Strategy przy którym pierwszy raz zrobiłem jakiś bardziej skomplikowany algorytm tworzenia labiryntu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się