Skocz do zawartości

Przerwa w strzelaniu.


Paweleqqk324

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mam pytanie !

Otóż - na strzelanie mam kod taki :

a=instance_create(x,y, obiekt_pocisk)

a.direction=direction

a.speed=5

 

Jak zrobić Z TYM KODEM przerwę, żeby pistolet nie strzelał 20493204 kulek na sekundę trzymając LPM? :D

Czekam na odpowiedź, dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit: Poprawione

GML (step)
if(cooldown=0 and mouse_check(mb_left))

{

a=instance_create(x,y, obiekt_pocisk)

a.direction=direction

a.speed=5

cooldown=30//czas pomiędzy strzałami

}

 

cooldown=max(0,cooldown-1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 6 linijce tego co napisałem ustawiasz długość pomiędzy wystrzałami. Mniejsza liczba oznacza że szybciej będzie strzelać, większa wolniej. Ustaw tyle aby tobie pasowało. A cały kod ma być w step, a nie w event'cie myszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...