QSio Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam. Mam pytanko jak w temacie. Z tym że "sprites" jest okolo 160!! Próbowałem zrobić jednego "sprites" z ("image_0" i tak dalej) ale nie ładuje mi wszystkich obrazków. Pokazuje mi tylko pierwsze 32 obrazki a dalej już nie. Dodam że są w rozdzielczości 842x710 (te obrazki oczywiście). Niestety nie mogę zmienić na mniejszą rozdziałke gdyż nie da się przeczytać co jest napisane na tym obrazku. Dodam że po każdo razowym naciśnięciu przycisku "Następne" zmienialo sie w następnego "sprites". Proszę o pomoc. Z góry dziękuje!!:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 A nie możesz zrobić tablicy ze spritami i wyswietlac sobie po kolei ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSio Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 "Tablicy ze spritami"- niewiem jak to się robi. Dlatego jestem tu w TYM temacie "Dla Początkujących":D Jak byś mógł objaśnić troszke co i jak się robi to by bylo spoko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 W jaki sposób masz dodane grafiki? Jako 1 sprite z 160 subimages? Czy jako 160 osobnych sprite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSio Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Za pierwszym razem zrobiłem 1 sprites z 160 subimages ale nie wczytalo mi wszystkich tylko 32 z 160. Teraz mam 160 sprites odzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 w game start albo create jakiegos obiektu robisz sobie tablice np tab_sprites[0]=nazwa_sprita1; tab_sprites[1]=nazwa_sprita2; itd. potem dajesz w drawie draw_sprite(tab_sprites[numer],-1,x,y); w tym swoimprzycisku dajesz tylko po nacisnieciu: numer+=1; Nie zapomnij dac tam gdzie tablice: numer=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Próbowałeś dodać nowe subimages to istniejących? Albo stworzyć nowy pusty? Pytam bo to może być bug. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 ja bym sprobowal tak: GML Information about object: o_pic Sprite: sprite0 Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Create Event: execute code: _pic_index=0; _pic_index_max=3; // moj przyklad byl dla 4 sprite, ale bezdie dzialac i dla 100 000 a wiecej Mouse Event for Glob Left Released: execute code: if (_pic_index<_pic_index_max){ _pic_index+=1; _fname="sprite"+string(_pic_index)+".gmspr"; sprite_replace_sprite(sprite0, _fname); } else {_pic_index=0; }; ______________________________________________________ wszystkie sprite powinny byc v tym samym folderze jak gmk sprite nazwij "sprite0","sprite1","sprite2","spriteX" X=_pic_index_max a tez jest ostatnim numerem sprite v folderze mozliw, ze niechciale rysowac nad 32 image bo za duze, ale to teraz juz niejest twym problemem. mozesz uzyc bardzo duzo ilosc i duze rozmiary sprite. jak by cos niezrozumialego, to dam example lub wytlumacze, teraz niemam duzo czasu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jeśli to tekst to nie możesz po prostu wypisywać go funkcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się