PaladynXD Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Witam, Mam problem ze strzelaniem w grze. Krótko mówiąc próbuje strzelać i wszystko jest ok, dopóki nie zaczynam strzelać w prawo. Postać nie może strzelać w prawo, ale w inne strony może. I drugim problemem jest to, że postać może strzelać tylko seriami. Do wszystkiego użyłem: a = instance_create(x,y,oZaklecie); a.speed = 15; a.direction = Mag.direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Mag.direction widocznie ciągle ma wartośc 0 (lewo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ja wiem! Ja wiem! Pocisk niszczy się w kolizji z obiektami solid, a Mag jest solid! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaladynXD Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ja wiem! Ja wiem! Pocisk niszczy się w kolizji z obiektami solid, a Mag jest solid! Nie ustawiłem maga jako solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 @PaladynXD: to jest zabawa w zgadywanie" jaki bug dzisaj wymyslilem, bez podani kodu"? -jezeli zaklecie umie trafic Mag-a to jest pozliwosc, ze zaklecie trafia Mag-a zaraz po zrobienu instance ze tylko v jednym kieronku, to moze byc za sprawo u sprite (origin x) u Mag-a a Zaklecie albo cos podobnego co chlopaki pisali albo zupelnie cos innego :) co do strzelania bez serii sztrzalow, to czesto uzyva sie: - keyboard_key_release - alarm - current_time - mozna i jesce inaczej, ale bez specjalnego powodu nietrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaladynXD Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 @PaladynXD: to jest zabawa w zgadywanie" jaki bug dzisaj wymyslilem, bez podani kodu"? -jezeli zaklecie umie trafic Mag-a to jest pozliwosc, ze zaklecie trafia Mag-a zaraz po zrobienu instance ze tylko v jednym kieronku, to moze byc za sprawo u sprite (origin x) u Mag-a a Zaklecie albo cos podobnego co chlopaki pisali albo zupelnie cos innego :) co do strzelania bez serii sztrzalow, to czesto uzyva sie: - keyboard_key_release - alarm - current_time - mozna i jesce inaczej, ale bez specjalnego powodu nietrzeba Ok dzięki już rozumiem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się