Skocz do zawartości

Naturalne "bujanie się" człowieczka.


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

mam jeszcze jeden problem, również związany z poruszaniem, więc podepnę go do tego tematu: chciałbym, żeby podczas kolizji bohatera z np. ścianą nie zatrzymywał się, tylko tak jakby "ślizgał się" na niej, tak jakby ją omijał. kiedy gracz używa do poruszania myszki, wtedy wystarczy mp_potential_step czy jak to się zwało. jest możliwość zrobienia czegoś takiego kiedy do poruszania się wykorzystywane są strzałki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś robiłem tak że podczas poruszania tworzył się przed graczem punkt (2 zmienne x i y) i gracz szedł przy pomocy mp_* do tego punktu. To jest słabe rozwiązanie, ale w 95% wypadków wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...