Cruel_boy Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 elo, dawno nie uzywalem GMa, ale jak juz zaczynam uzywac, to jestem tepy jak cholera. wiec, proboje zrobic prosty kod na pojawienie sie i zanikanie loga na poczatku gry. mam z tym jednak jakis problem. w create mam GML image_alpha = 0 w step mam GML image_alpha += 0.03 if image_alpha = 1 { alarm[0] = 1000; } w alarm mam GML image_alpha -= 0.03; jedyne co sie dzieje to fade in. reszta nie dziala. co zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 GML image_alpha += 0.03 if ( image_alpha >= 1 && alarm[0] <= 0 ) { alarm[0] = 1000; } z tym że 1000 klatek to dużo jak na tak mały zanik ( 0.03 ) będziesz długo czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 skroce czas i sprawdze zmienilem na 100 no ale dalej cos nie teges. moze cos w alarmie nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 A no tak widzę czemu, więc zrób tak: GML (create) image_alpha = 0; fade = 0.03; GML (step) image_alpha += fade; if ( image_alpha >= 1 && alarm[0] <= 0 ) { alarm[0] = 60; } GML (alarm) fade = -0.03; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 GML (Create) timing = 0; GML (Step) if( timing < pi ) { timing += pi*.02; timing = min( timing, pi ); } image_alpha = cos(timing); Może coś w ten deseń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 @huder - działa. dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się