Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 28 Lipca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Mam taki problem, że gdy importuje obiekty do blendera z programu sketchup 8, nie importują się w wielu miejscach tekstury. Tak to się przedstawia: Eksportuję ze Sketchupa jako .obj albo .3ds, w obu przypadkach wraz z plikami w folderze zapisują się obrazy tekstur, kiedy jednak otwieram to w Blenderze, niektórych tekstur brak. Dodam że ten pokoik z szafą w sketchupie nie jest zbyt poprawnie wykonany, bryły łączą się w różny sposób z powierzchniami, ale czy to może być powodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Możesz wstawić tą wexportowaną paczkę? Może skumam co jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Ależ proszę: https://gmclan.org/up3744_4_pokeds.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Dziwnie się współrzędne UV mapy wyeksportowały, skala jest zdecydowanie zbyt duża. Po za tym widzę jeszcze że materiały nie mają textury. Np ściany maja biały materiał FrontColor ale nie ma przypisanej texturki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Tylko jak to wyeksportować? Tutaj plik sketchup jakby ktoś miał pomysł: https://gmclan.org/up3744_4_pok_j_edwarda.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Dziadowski ten export, nie potrafię nawet dobrze zimportować boxa, którego sobie na szybko zrobiłem w tym sketuchpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Sketch wyeksportował wszytko do jednego mesha, w niektórych miejscach dziwnie połączył vertexy stołu z podłogą. Geometria sceny nie jest jakoś specjalnie skomplikowana, same boxy i cylindry, spróbuj to w samym blenderze to wymodelować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Lub użyć oddzielnego programu/pluginu do exportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jak się okazało, jedynym rozwiązaniem jest przed teksturowaniem wszelkie odwrócone płaszczyzny (ciemniejszy kolor niebieski w sketchupie) odwrócić aby były białe (polecenie Reverse Faces) i dopiero wtedy zacząć teksturować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się