Skocz do zawartości

Najszybszy sposób na obrót


Rekomendowane odpowiedzi

Mam rozkminę. Bo robię prostą "inteligencję" dla npc-tów i chcę, aby powoli obracali się w stronę kogoś kogo usłyszą. W teorii wszystko działa. ale mój skrypt ma słaby punkt:

GML
if(direction>point_direction(x, y, ssTarget.x, ssTarget.y)+2)

{

direction-=1;

}else{

direction+=1;

};

 

I teraz jeżeli zaczyna z pozycją 0 stopni to według tego skryptu musi zwiększać direction, ale zajmuję mu to o wiele za dużo:

maap.png

Pomarańczowa linia pokazuję jak teraz się obraca, a zielona jak powinien.

 

I teraz pytanie, jak powinien wyglądać skrypt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...