MaxGaming Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Mam rozkminę. Bo robię prostą "inteligencję" dla npc-tów i chcę, aby powoli obracali się w stronę kogoś kogo usłyszą. W teorii wszystko działa. ale mój skrypt ma słaby punkt: GML if(direction>point_direction(x, y, ssTarget.x, ssTarget.y)+2) { direction-=1; }else{ direction+=1; }; I teraz jeżeli zaczyna z pozycją 0 stopni to według tego skryptu musi zwiększać direction, ale zajmuję mu to o wiele za dużo: Pomarańczowa linia pokazuję jak teraz się obraca, a zielona jak powinien. I teraz pytanie, jak powinien wyglądać skrypt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 http://www.gmlscripts.com/script/angle_difference btw 0 w GM jest tam gdzie masz 90 i wartości rosną w 2 stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Max... Jesteś leń https://gmclan.org/index.php?plik=170 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Dziękuje Wam za pomoc. Rzeczywiście, jakoś w ogóle nie pomyślałem(ale zazwyczaj myślę), żeby użyć najpierw Google. przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się