Pieter Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Jako iż znowu zaczynam swoją przygodę z GM po dłuuuugim czasie, przygotowałem sobie w ciągu pół godziny mały przykład silnika gry platformowej. Wzorowałem się na super meat boy i wiem, że nie jest to jeszcze tak responsywne jak oryginał ale zmierzam w tą stronę :) Brakuje tu jeszcze zwiększania prędkości gracza na podstawie czasu trzymania wduszonego przycisku ale to już drobnostki. Może komuś się przyda, choć to nic naprawdę specjalnego i nasi bardziej doświadczeni twórcy nie znajdą tu nic ciekawego dla siebie ale miło by było uzyskać opinie oraz konstruktywną krytykę od wszystkich. ficzery: - wszystko można skonfigurować - wall sliding klawisze: - A - lewo - D - prawo - SPACJA - skok Przykład przygotowany w GM:S, ale w paczce znajdują się pliki dla GM8.1 oraz GMS: EDIT: 0.3: - poprawiony błąd (https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=30350&view=findpost&p=411443) 0.2: - ulepszony response na skoki - poprawna kolizja z sufitem https://dl.dropboxusercontent.com/u/1685437...n/platf-0.3.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Nie mam się do czego tutaj przyczepić, przykład jest napisany dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 jest bug - przy poruszaniu się w kierunku ściany i trzymaniu klawisza skoku można przykleić się do sufity i swobodnie poruszać się po nim do czasu puszczenia spacji. dotyczy to wersji pod gm8.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 jest bug - przy poruszaniu się w kierunku ściany i trzymaniu klawisza skoku można przykleić się do sufity i swobodnie poruszać się po nim do czasu puszczenia spacji. dotyczy to wersji pod gm8.1. masz racje, trzeba zaraz za vsp = 0; grounded = 0; w linijce 67. Zaraz wrzucę aktualny przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChojaK Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jest jeden mały bug. Dokladnie, kiedy nasz "player" doknie krawedzi tej czarnej textury blokuje sie - nie mozna isc na dól czy do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broob Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Czasem buguje mnie w ściane lub podłodze bez powodu, jak wcisnę spację to wszystko wraca do normy. Zdarzyło mi się to tylko parę razy, ale ogólnie świetna robota :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się