Trzynasty Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Mój kod na efekt: GML effect_create_below(ef_explosion, x+lengthdir_x(-30, vectordir), y+lengthdir_y(-30, vectordir), 0, c_orange); Jak zrobić efekt bardzo mały - 0 to za duży :/ próbowałem na "-" ale działa tak samo jak na plusie :/ Z dokumentacji GM: Size give the size as follows: 0 = small, 1 = medium, 2 = large. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Musisz skorzystać z particli zamiast efektów. Te są bardzo ograniczone :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja zawsze omijałem particle i ich nie naumiałem się :P Przekształci mi ktoś ten kodzik na particlowy? Przypominam: GML effect_create_below(ef_explosion, x+lengthdir_x(-30, vectordir), y+lengthdir_y(-30, vectordir), 0, c_orange); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Możesz zrobić własne efekty i skonwertować do GML, potem korzystasz z funkcji part_particles_create(ind,x,y,parttype,number), w dokumentacji masz dobrze wyjaśnione, co i jak. Poświęć chwilę czasu i nie będziesz potrzebował żadnej pomocy przy żadnym efekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się