Skocz do zawartości

Leo!


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Leo!

 

Gatunek: Przygodowa

 

Opis: Olsztyn(znów) rok 1996, mieszkaniec jednego z blokowisk odbiera pewnego wieczoru telefon, dzwoni jego brat, mówiąc że został dotkliwie pobity, Leo postanawia to sprawdzić, podczas rozpoznania okazuje się także, że jego partnerka - Lena uciekła z nowym lubym, zabierając samochód, oraz paszport Leo, jak się okazuje, to jej nowy luby stoi za pobiciem brata Leonarda. Poważnie wkurzony Leo postanawia odnaleźć niewierną pannę, oraz wyjaśnić całe zajście. To na razie robocza wersja fabuły, planowałem wydać demo, jednak poważny problem z inwentarzem skutecznie mi to utrudnia. Jeśli chodzi o samą grę, to będzie w niej olbrzymia liczba lokacji, które będzie można zwiedzać, a także duża liczba zadań do wykonania, całość utrzymałem w nieco niecodziennym stylu, ale myślę że nie jest źle. Staram się maksymalnie rozbudować świat przedstawiony w grze, więc jak na razie tylko zapowiedź :)

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Ja i oczywiście korzystałem z pomocy Gmclanu

Fabuła:
Tak, jestem jej skromnym twórcą

Grafika:
Grafikę również sam stworzyłem.

Muzyka:
No cóż, różne źródła, jednym z nich jest Metallica, a także kilka urywków z filmów.

Screeny:

 

1

2

3

4

5

6

 

W razie pytań, chętnie odpowiem, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten inwentarz możesz też zrobić w taki sposób że każdy item będzie miał swoją zmienną i po prostu jak zdobywasz jakiś przedmiot ustawiasz jego zmienną na true, a jak z niego korzystasz to przestawiasz na false i wtedy znika z ekwipunku. Możesz też założyć tablice o typie bool (tak wiem że w GM nie ustawia się typów zmiennych) to ten co można mu ustawić true lub false. Problem pojawi się gdy w grze jest więcej niż 10000 przedmiotów, bo to mało optymalne rozwiązanie. ;P

 

A gra zapowiada się na fajną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

:thumbsup:

 

Gra ma ciekawy klimat, z leksza kontynentalny, ale podoba mi się. Mam nadzieję, że gra będzie bogata w cutscenki, z których będzie więcej scenek aniżeli cutów. Brudny osad unoszący się znad osiedl i klimat mieszkań w blokach czuć tak mocno, że aż mi czynsz przyszedł do zapłaty. Jestem na TAK, widzimy się w finale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Brudny osad unoszący się znad osiedl i klimat mieszkań w blokach czuć tak mocno, że aż mi czynsz przyszedł do zapłaty.

 

MISTRZ. XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

O ile właśnie jeszcze żyje, myślę że dobrym zabiegiem byłoby zaopatrzyć grę w tło muzyczne bazujące bardziej na old-schoolowych bitach, bo jednak Metallica chyba się średnio wpasuje. Wiem, że ją kochasz, no ale to nie powód by ją na siłę wciskać. Sam średnio przepadam za rapem, ale to by był perfekcyjny zabieg IMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Po prawie rocznej przerwie ogłaszam że mam zamiar kontynuować pracę nad w/w projektem. Co do Twojej opinii Czołgu Krymski, to muzyka będzie dopasowana do sytuacji, która będzie w danym momencie rozgrywana w grze, Meta pojawi się jedynie w klubie "Rock Place". Pozostałe lokacje utrzymam w neutralnym-przyjemnym oldschoolowym klimacie, nie martw się o to, dopasuję to idealnie, ponieważ słucham głównie muzyki z lat 80/90 :)

 

BTW Niedługo założę temat opisujący pewien problem w grze, dołączając doń filmik z gry z objaśnieniem. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...