LolikZabijaka Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Cześć, chcę zrobić, że kiedy przechodzę obok NPC to żeby miał twarz zwróconą w moim kierunku(w prawo lewo, zależy po której stronie jestem) Jednak znów coś namieszałem w kodzie: STEP: GML if distance_to_object(player) +15{ sprite_index=(spr_adam) image_speed=(0.3) } if distance_to_object(player) -15{ sprite_index=(s_adam_le) image_speed=(0.3) } I niezbyt dobrze to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Kod zalecany if(x > player.x) sprite_index = s_adam_le else sprite_index = spr_adam Ewentualnie sprite_index = spr_adam image_xscale = sign(player.x-x)+(sign(player.x-x)==0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Maja 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 distance_to_object(player) +15 zawsze zwraca PRAWDĘ dlatego, że funkcja nie zwraca nigdy mniej niż 0, potem dodajemy 15, a że to liczba > 0.5, no to twój powyższy kod to tak naprawdę: GML if true{ ... } if distance_to_object(player) > 15 { ... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się