Skocz do zawartości

Walka o specjalizację!:D


Adriann

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Pisałem na forum prawnym..ale olali mnie...pomyślałem że napisze też tu..w końcu na gmclanie można znaleźć odpowiedź na każdy temat.;D

To zacznę od przedstawienia sytuacji, studiuję w Kielcach na pierwszym roku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk Plastycznych, na roku jest 15 osób i przez tę liczbę mamy problem ze zrobieniem drugiej specjalizacji, jestem w mniejszości,na moją specjalizacje chce iść 6 osób(z czego dwie planują się przenieść po roku ale narazie są zapisane na nasza specjalizację.) Pierwsza specjalizacja wcale a wcale nam się nie podoba, jesteśmy gotowi poruszyć niebo i ziemię by została wprowadzona druga,ale dlaczego jest jedna, a więc tak.. uczelnia poinformowała nas o tym że potrzebna jest konkretna ilość osób po pół roku(nigdzie nie było tych informacji,nikt nie wspominał) podobno od tego roku zmieniło się prawo w tej sprawie..ale nikt nie raczył powiedzieć na początku,czujemy się oszukani, może to być strata roku, w niektórych przypadkach nie ma mowy o przeprowadzce.

Dyrekcja kilka tygodni temu poinformowała nas że specjalizacja zostanie utworzona..dziś to odwołała..

 

To tyle jeśli chodzi o wprowadzenie w całą sytuację,mam nadzieję ze nie jest to zbyt chaotyczne.icon_wink.gif

 

Ale o co chodzi,po co tu piszę, szukam pomysłów jak wywalczyć specjalizację,do kogo się zgłaszać,może ktoś będzie miał ciekawy pomysł.

Z góry dziękuję za pomoc.icon_smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Zasadnicze pytanie - czytaliście regulamin uczelni? Czy formowanie specjalizacji jest w nim omówione?

 

Pytanie drugie - jest to uczelnia prywatna czy publiczna? Jeśli publiczna to czy ma wydziały? Bo jeśli tak, to może lepiej zaatakować rektorat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Publiczna,atakujemy rektorat zaraz po wekkendzie.