Adriann Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam wszystkich. Pisałem na forum prawnym..ale olali mnie...pomyślałem że napisze też tu..w końcu na gmclanie można znaleźć odpowiedź na każdy temat.;D To zacznę od przedstawienia sytuacji, studiuję w Kielcach na pierwszym roku Edukacji artystycznej w zakresie sztuk Plastycznych, na roku jest 15 osób i przez tę liczbę mamy problem ze zrobieniem drugiej specjalizacji, jestem w mniejszości,na moją specjalizacje chce iść 6 osób(z czego dwie planują się przenieść po roku ale narazie są zapisane na nasza specjalizację.) Pierwsza specjalizacja wcale a wcale nam się nie podoba, jesteśmy gotowi poruszyć niebo i ziemię by została wprowadzona druga,ale dlaczego jest jedna, a więc tak.. uczelnia poinformowała nas o tym że potrzebna jest konkretna ilość osób po pół roku(nigdzie nie było tych informacji,nikt nie wspominał) podobno od tego roku zmieniło się prawo w tej sprawie..ale nikt nie raczył powiedzieć na początku,czujemy się oszukani, może to być strata roku, w niektórych przypadkach nie ma mowy o przeprowadzce. Dyrekcja kilka tygodni temu poinformowała nas że specjalizacja zostanie utworzona..dziś to odwołała.. To tyle jeśli chodzi o wprowadzenie w całą sytuację,mam nadzieję ze nie jest to zbyt chaotyczne. Ale o co chodzi,po co tu piszę, szukam pomysłów jak wywalczyć specjalizację,do kogo się zgłaszać,może ktoś będzie miał ciekawy pomysł. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ekolodzy się do drzew przywiązywali Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...