Vandarki Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witajcie, pisze pierwszy raz z problemem, zawsze staram sie sam z nimi uporac i predzej czy później mi sie udawało, jednak tym razem mnie to przerosło, mineło już później a ja dalej sam nic nie wymyśliłem, więc proszę Was o pomoc, oto mój problem: Chcę aby obiekt1 przy kliknięciu na obiekt2,szedł w strone obiektu2, a później stana w najbliższym wolnym miejscu przy obiekcie2, i już tam sobie stał, w miejscu, i nigdzie z tamtąd nie odchodził. Mam nadzieje że da sie z tym coś zrobić. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=154 Przeczytaj, a może wpadnie Ci pomysł jak tego użyć. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vandarki Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Sądzisz że zajmował bym Wasz cenny czas, gdyby odpowiedź była w dokumentacji, którą wertowałem kilka razy? Ale spróbuje kolejny raz, kto wie może akurat mnie oświeci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzynasty Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Bananał. w create dajesz np: zmienną Moved=false; Po kliknięciu i jeżeli Moved == false używasz np: funkcji którą podał @up, albo własną piszesz poruszania i przy zbliżeniu na jakąś odległość zatrzymujesz i bieżesz Moved=true; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Sądzisz że zajmował bym Wasz cenny czas, gdyby odpowiedź była w dokumentacji, którą wertowałem kilka razy? Ale spróbuje kolejny raz, kto wie może akurat mnie oświeci :) Taki pseudokod: # w obiekcie object2 if object2 clicked then global.moveTo = self.id # natomiast obiekt object1 - step if instance_exists( global.moveTo ) and distance between global.moveTo and self is not less than 16 then mp_potential_step_object( global.moveTo.x, global.moveTo.y, 1, objWall ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vandarki Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Niestety, Twój pseudokod nie pomaga, jak byś przerobił go jeszcze na zwykły kod i podał go na tacy, to dał bym rade go użyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 To może daj to co napisałeś z tego pseudokodu, bo mam wrażenie że po prostu Ci się nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vandarki Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Chce mi sie, bo tkwie w tym samym punkcie juz długo, poprostu nie rozumiem pewnych czesci tego pseudokodu, i dlatego nic z nim nie moge zrobic, chodzby tego "and distance between global.moveTo and self is not less than 16 then" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Chce mi sie, bo tkwie w tym samym punkcie juz długo, poprostu nie rozumiem pewnych czesci tego pseudokodu, i dlatego nic z nim nie moge zrobic, chodzby tego "and distance between global.moveTo and self is not less than 16 then" To daj to co już masz ediepl wyraźnie pisał, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 && distance_to_object( global.moveTo ) > 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się