Jaklub Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Na początku chciałbym zganić lenistwo tego, który podzielił forum "Dema, biblioteki i inne" na dwie części. W forum "Biblioteki i inne" zostało dużo tematów z demami, w tym ten z Shoballem 3. Postanowiłem więc napisać nowy temat dotyczący nowego dema Shoballa 3, a ten, który jest w forum "Biblioteki i inne" jest do skasowania. Posprzątane jeśli chodzi o Twój temat. Połączyłem go ze starym. Tymczasem idę posprzątać w "Biblioteki i inne dodatki". Tymon Ok. :) Tytuł: Shoball 3 Gatunek: Strzelanka Opis: W poprzedniej części gry anonimowy profesor wysyła Shoballa na misję rozwalenia potworów i ich źródła. Shoball wykonał swoją misję, ale przy ucieczce z eksplodującej wyspy zostaje poważnie zraniony przez meteoryt. Traci sporą część swojego mózgu i jedyny jego cel brzmi: NISZCZYĆ! MASAKROWAĆ! DOBIJAĆ! Czeka was sporo wykonywania tych barbarzyńskich czynności, których tak bardzo nie lubią przeciwnicy gier komputerowych. :) STEROWANIE KLASYCZNE (można zdefiniować w menu): W, S, A, D - chodzenie Q - klawisz akcji (nie wykorzystywany w demie) STEROWANIE 'NIEZMIENIALNE': LPM - strzał RPM - zmiana broni Esc - wyjście z gry (będzie zmienione Download: Klik! Autorzy: Programowanie, pomysł: Jakub 'Jaklub' M. Grafika: Jakub 'Jaklub' M. Dźwięk: Jakub 'Jaklub' M. (śmierć stworów), inne źródła Betatest: copperdragon, Michal.17, fenrir, ricardhino (mam problemy z pisaniem jego ksywy xD), fox01, Szczurofon Muzyka: modules.pl, inne źródła Screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee100 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Mógłbyś zrobić sterowanie, że jak naciśniesz "W" to bohater idzie w stronę, w którą patrzy (wiesz o co mi chodzi). Poza tym, strasznie dużo krwi (czy jakiegoś czerwonego płynu) w tej grze. Nie widać ścian. Muzyka pasuje całkowicie do klimatu ;). Mi ogólnie gra nawet się podoba, jest całkiem niezła :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 że jak naciśniesz "W" to bohater idzie w stronę W serii SB zawsze tak było. I nikt nie narzekał. Poza tym, strasznie dużo krwi W Shoballu zawsze tak było. :) Nie widać ścian. Chodzi się tam, gdzie jest światło, ale to nadaje klimatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Sterowanie takie jakie jest, jest najlepsze. Demko niestety bardzo krótkie. Mimo że uwarzam że gra jest zbyt oparta na ciągłym waleniu na chama (może troche przesadziłem), to jest to pierwsza część shoballa która mnie tak wciągneła, nie moge doczekać się na pełną wersje. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 no naprawde pozytywna gierka. Poprawia humor :) Z tego co pamiętam bronie w poprzednich częściach nie grzeszyły urozmaiceniem, więc mam nadzieje ze w trójce dasz dużo narzędzi mordu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 więc mam nadzieje ze w trójce dasz dużo narzędzi mordu Broni na pewno mniej niż w dwójce (bo ile to klikania...), postawiłem na optymalne 6. Ale na pocieszenie dodam, że pojeździcie czołgiem i będziecie korzystać z działek postawionych na planszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Broni na pewno mniej niż w dwójce (bo ile to klikania...), postawiłem na optymalne 6. Ale na pocieszenie dodam, że pojeździcie czołgiem i będziecie korzystać z działek postawionych na planszy. dobre i to ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Taakie nawet fajne, niezła grafa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Naprawdę niezła gierka przeszedłem całe demo 2 razy i chce jeszcze. Mam pytanie czy będzie jeszcze jedno demo czy masz zamiar wydać już pełną wersje?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Jedna z lepszych gierek zrobionych w GM w jakie grałem. (szkoda że narazie tylko demo :( ) Niezła grafika i dźwięk. Dobra robota. Brawo! Z niecierpliwością czekam na pełną wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 O regularnym postępie prac nad grą macie w mojej sygnaturze. Mam nowe screeny. Zmieniłem panel z informacjami o np. zdrowiu na taki jak w Shoball+ i Shoball 2 (w Shoball 1 był inny). Mapka Level 4-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dobra, double-post, ale z konieczności. Opcja edytuj nie zaaktualizuje mi tematu tak, aby widzieli go nie tylko szperacze w całym forum. Jest tu trailer z Shoballa 3: Shoball 3 Trailer I trochę nowości: - Gra nie będzie miała 6 światów, a 5. Po prostu wolę wydać krótką, ale dopracowaną grę niż długą i niedopracowaną. - Ostatnie 3 levele w świecie 4 będą utrzymane w stylu skradanki. Trzeba będzie omijać kamer, strażników. Jest to taka unowocześniona wersja "Trap Leveli" z Shoball 2. "Trap Levele" z SB2 i poziomy skradankowe mają ten sam cel - nie zabić wszystkich wrogów, a wyzbierać żółte monety i dojść do wyjścia. - Planuję zrobić system ulepszeń Shoballa. Gra bez tego będzie chyba za trudna. (Może się też okazać, że będzie za łatwa, ale jeśli chcecie wyzwania przeplatanego malowniczymi wulgaryzmami, odpalcie SB2.) Beta trafi do betatesterów za jakiś miesiąc, 4 dni potem otrzymacie pełną wersję SB3. Piszcie o waszych wrażeniach z Trailera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Ciekawy trailer, dobrze zmontowany. Osobom nieznającym gry daje o niej pewne wyobrażenie, a o to chodzi. Muzyka nawet pasuje, ale mogłaby być nieco bardziej energiczna i szybka. I może ciut za krótki. Ale w sumie jest ok :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 szczerze mówiąc - sama gra robi dużo lepsze wrażenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Bardzo fajny trailer. Jak go nagrywałeś? Kamerą czy jakimś programem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 @miki: Nawet w rogu filmiku jest napisane: UNREGISTERED HYPERCAM 2. Teraz się domyśl, co to może znaczyć :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Demo jest świetne Trailer tez Prosze o wiecej screenow i mam jedna uwage Gdy bijemy sie z bossem mozemy go spalic w 1 sekunde :0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Gra jest super Ocena: Grafa: 10/10 Muza: 10/10 Wykonanie: 10/10 Ogółem: 6+ Tak trzymać, apropo kiedy skończysz. @miki Ten program nazywa się HyperCam 2 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Grafa: 10/10 Muza: 10/10 Wykonanie: 10/10 Ogółem: 6+ Jakiś paradoks, nielogiczność, chyba że skala w Twoim wypadku zmienia się "dynamicznie" <_< Jaklub, Shoball to Shoball-zawsze conajmniej dobry ;) Demko jest straszliwie krótkie. Bardzo nie przypadło mi do gustu oświetlenie na pierwszych planszach. Jest ohyyyyyyydne!!! :blink: Zdecydowanie zwiększ liczbę źródeł światła i unikaj tworzenia takich "kółek". Grafika pozostawia sporo do życzenia, chociaż nie jest tragiczna (w porywach mógłbym powiedzieć, że ma swój styl). Wykonanie intra przywodzi mi na myśl obrazki tworzone z autokształtów w Wordzie :P Muzyka...hmmmmm...ja też bardzo lubię Blip & Blop :) Menu roxuje, tak jak i muzyka, która leci w tle. Jedyny mankament to to, że w ustawieniach sterowania przy opcjach zmiany klawiszy sterujących wyświetlane są "key numbery" zamiast symbolu danego klawisza. Z oceną wstrzymam się do wersji ostatecznej. Z pewnością wiele zmienisz w "pełniaczu" :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się