Skocz do zawartości

Shoball 3


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałbym zganić lenistwo tego, który podzielił forum "Dema, biblioteki i inne" na dwie części. W forum "Biblioteki i inne" zostało dużo tematów z demami, w tym ten z Shoballem 3. Postanowiłem więc napisać nowy temat dotyczący nowego dema Shoballa 3, a ten, który jest w forum "Biblioteki i inne" jest do skasowania.

 

Posprzątane jeśli chodzi o Twój temat. Połączyłem go ze starym. Tymczasem idę posprzątać w "Biblioteki i inne dodatki".

Tymon

 

Ok. :)

 

Tytuł: Shoball 3

Gatunek: Strzelanka

Opis: W poprzedniej części gry anonimowy profesor wysyła Shoballa na misję rozwalenia potworów i ich źródła. Shoball wykonał swoją misję, ale przy ucieczce z eksplodującej wyspy zostaje poważnie zraniony przez meteoryt. Traci sporą część swojego mózgu i jedyny jego cel brzmi: NISZCZYĆ! MASAKROWAĆ! DOBIJAĆ! Czeka was sporo wykonywania tych barbarzyńskich czynności, których tak bardzo nie lubią przeciwnicy gier komputerowych. :)

STEROWANIE KLASYCZNE (można zdefiniować w menu):

W, S, A, D - chodzenie

Q - klawisz akcji (nie wykorzystywany w demie)

STEROWANIE 'NIEZMIENIALNE':

LPM - strzał

RPM - zmiana broni

Esc - wyjście z gry (będzie zmienione

Download: Klik!

Autorzy:

Programowanie, pomysł: Jakub 'Jaklub' M.

Grafika: Jakub 'Jaklub' M.

Dźwięk: Jakub 'Jaklub' M. (śmierć stworów), inne źródła

Betatest: copperdragon, Michal.17, fenrir, ricardhino (mam problemy z pisaniem jego ksywy xD), fox01, Szczurofon

Muzyka: modules.pl, inne źródła

Screen:

shoball3_s1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś zrobić sterowanie, że jak naciśniesz "W" to bohater idzie w stronę, w którą patrzy (wiesz o co mi chodzi).

Poza tym, strasznie dużo krwi (czy jakiegoś czerwonego płynu) w tej grze.

Nie widać ścian.

Muzyka pasuje całkowicie do klimatu ;).

Mi ogólnie gra nawet się podoba, jest całkiem niezła :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że jak naciśniesz "W" to bohater idzie w stronę

W serii SB zawsze tak było. I nikt nie narzekał.

 

Poza tym, strasznie dużo krwi

W Shoballu zawsze tak było. :)

 

Nie widać ścian.

Chodzi się tam, gdzie jest światło, ale to nadaje klimatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie takie jakie jest, jest najlepsze. Demko niestety bardzo krótkie. Mimo że uwarzam że gra jest zbyt oparta na ciągłym waleniu na chama (może troche przesadziłem), to jest to pierwsza część shoballa która mnie tak wciągneła, nie moge doczekać się na pełną wersje. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no naprawde pozytywna gierka. Poprawia humor :) Z tego co pamiętam bronie w poprzednich częściach nie grzeszyły urozmaiceniem, więc mam nadzieje ze w trójce dasz dużo narzędzi mordu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc mam nadzieje ze w trójce dasz dużo narzędzi mordu

Broni na pewno mniej niż w dwójce (bo ile to klikania...), postawiłem na optymalne 6. Ale na pocieszenie dodam, że pojeździcie czołgiem i będziecie korzystać z działek postawionych na planszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broni na pewno mniej niż w dwójce (bo ile to klikania...), postawiłem na optymalne 6. Ale na pocieszenie dodam, że pojeździcie czołgiem i będziecie korzystać z działek postawionych na planszy.

dobre i to ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dobra, double-post, ale z konieczności. Opcja edytuj nie zaaktualizuje mi tematu tak, aby widzieli go nie tylko szperacze w całym forum.

 

Jest tu trailer z Shoballa 3:

Shoball 3 Trailer

 

I trochę nowości:

- Gra nie będzie miała 6 światów, a 5. Po prostu wolę wydać krótką, ale dopracowaną grę niż długą i niedopracowaną.

- Ostatnie 3 levele w świecie 4 będą utrzymane w stylu skradanki. Trzeba będzie omijać kamer, strażników. Jest to taka unowocześniona wersja "Trap Leveli" z Shoball 2. "Trap Levele" z SB2 i poziomy skradankowe mają ten sam cel - nie zabić wszystkich wrogów, a wyzbierać żółte monety i dojść do wyjścia.

- Planuję zrobić system ulepszeń Shoballa. Gra bez tego będzie chyba za trudna. (Może się też okazać, że będzie za łatwa, ale jeśli chcecie wyzwania przeplatanego malowniczymi wulgaryzmami, odpalcie SB2.)

 

Beta trafi do betatesterów za jakiś miesiąc, 4 dni potem otrzymacie pełną wersję SB3.

 

Piszcie o waszych wrażeniach z Trailera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafa: 10/10

Muza: 10/10

Wykonanie: 10/10

 

Ogółem: 6+

Jakiś paradoks, nielogiczność, chyba że skala w Twoim wypadku zmienia się "dynamicznie" <_<

 

Jaklub, Shoball to Shoball-zawsze conajmniej dobry ;)

Demko jest straszliwie krótkie.

Bardzo nie przypadło mi do gustu oświetlenie na pierwszych planszach. Jest ohyyyyyyydne!!! :blink: Zdecydowanie zwiększ liczbę źródeł światła i unikaj tworzenia takich "kółek".

Grafika pozostawia sporo do życzenia, chociaż nie jest tragiczna (w porywach mógłbym powiedzieć, że ma swój styl). Wykonanie intra przywodzi mi na myśl obrazki tworzone z autokształtów w Wordzie :P

Muzyka...hmmmmm...ja też bardzo lubię Blip & Blop :)

Menu roxuje, tak jak i muzyka, która leci w tle. Jedyny mankament to to, że w ustawieniach sterowania przy opcjach zmiany klawiszy sterujących wyświetlane są "key numbery" zamiast symbolu danego klawisza.

 

Z oceną wstrzymam się do wersji ostatecznej. Z pewnością wiele zmienisz w "pełniaczu" :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...