Skocz do zawartości

flashback - next challenge


amk84

Rekomendowane odpowiedzi

no w miare dobre, ale to sterowanie.... Ogólnie nie podoba mi sie opcja że wrzucasz gracza na starcie ni z gruchy ni z pietruchy w środku jakiejś jungli i nie za bardzo wiadomo gdzie i po co trzeba iść. Jak na mnie jakiejś intro albo cokolwiek naprowadzającego na odpowiednią droge powinno sie tu znaleźć. No i są bugi, np koles przewraca sie w powietrze, wstaje i dopiero wtedy spada w dół.Muzyka jest średniawa i niepotrzebnie wrzuciłeś ją do pliku exe, lepiej by to działało jak byś loadował ją z folderu z grą. No i dlaczego nie ma dźwięków? No ale nie zmienia faktu że gierka jest w miare luz, ale duużo duużo gorsza od orginalnego flashbacka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozczarowałem się ... Widać za dużo sobie myślałem... Prawda jest taka, że gra wygląda lepiej na screenach niż w rzeczywistości. Po długim wczytywaniu gry, ujżałem ekran startowy który byłby w porządku gdyby nie to że to że nie mogłem wybrać opcji password ... rozumiem że to jest w trakcie tworzenia. Po włączeniu gry ujżałem znanego mi bohatera w znanej scenerii i tutaj zaczyna się gorsza część. Sterowanie tak jak przedmówcy - ciężkie. Poza tym sam silnik gry nawala i trzebaby nad nim jeszcze sporo popracować. Przy skoku w ściane, gdzie postać powinna odbić się o ściany i spaść poziom niżej ... postać skakała non stop w tą ściane, przy próbie podciągnięcia się na wyższy poziom poprzez doskoczenie do krawędzi ... postać złapała się powietrza, podciągnęła się i chyba zdała sobie że jest w powietrzu i spadła ... czeka cię jeszcze dużo pracy nad tym tytułem ... pracuj głównie nad silnikiem poruszania się bo to w tym miejscu jest najważniejsze i zarazem stwarza w twojej produkcji najwięcej powodów do odstawienia tej gry do kosza. Jednakże mam nadzieje że podołasz zadaniu ;) Powodzenia życze w dalszej pracy nad grą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jo ja ją zrobiłem w ciagu miesiaca ale z licznymi przerwami, co do sterowania wydawało mi sie dobre ale skoro piszecie że nie to pewnie macie racje, najwięcej czasu zajeło mi przygotowanie grafiki dlatego sam engine jest troche słabszy, opcja password rzeczywiście nie jest zrobina ale w pewnym sensie bo można wpisywać kod w menu głównym a wtedy pojawiają się cyferki przy napisie pssword, a ogólnie to jest pierwsza moja gra jaką zrobiłem w Game Maker i ogolnie pierwsza gra jaka kiedykolwiek zrobilem i porostu wielu problemów nie wiem jak rozwiązać i jak sie za nie zabrac wiele niedopracowan wynika tez z tad ze mialem juz dosc kompa i chcialem te gre jak njszybciej skonczyc czy chcecie kody do innych leveli? (kody są tylko do co 2 levelu)

Aha nie moglem dojsc jak zrobic aby dzwieki z gry nie przerywaly muzyki z tła i dlatego nie ma dzwiekow a jest tylko muzyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym chyba nie ma nic dziwnego że wiekszosc grafiki nie jest moja bo ta gra z założenia ma przypominać starego dobrego Flashbacka, ja sobie nie wyobrażam innej grafiki takiej grze, co innego jesli robie gre calkowicie odmienna co oczywiscie nie oznacz ze i tak opracowanie tej grafiki chocby ruchu postaci, czy sam uklad plansz ktory od 2 levelu jest juz inny niz w oryginalnym fb, zrobilem od tak sobie to tez wymagalo troche pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i by umial, ale to ja robilem te gre a gra z zalozenia miala miec grafike identyczna jak fb a nie podobna wiec jesli sie to komus nie podoba to nie moj problem, i nawet w pierwszym levelu ukald rundy jest identyczny jak we fb jakby ktos nie zuwazyl ze nie ukladalem sam rundy tylko zrobilem tak jak w fb, a tak przy okazji to ta gra miala byc znacznie bardziej rozbudowana mialo byc duzo itemow a nie tylko jeden czyli klucz, 3 rodzaje broni wiecej leveli (bo te co sa mialy byc tylko wprowadzeniem i dlatego wrecz kladlem nacisk aby byly takie jak w fb)tym razem innych niz w fb czesc juz nawet zrobilem, nowi przeciwnicy ale niestety duzo pomyslow - malo czasu i niestety tak malo ze nie mam nawet kiedy usprawnic engine nie mowiac juz o reszcie. ale nawet teraz widac ze stopniowo z kazda runda jest coraz wiecej grafy ktorej w fb nie bylo np w 2 levelu prom czy jadacy samochod w ost. levelu ktory nawet specjalnie do gry zrobilem w 3d w programie blender poniewaz mial jechac tak ze byloby raz widac go z przodu raz z boku raz z tylu plynnie przechodzac w animacji pomiedzy tymi "pozami"ale niestety brak czasu spowodoal ze jest on widoczny tylko z boku, choc jest on jeszcze w ost. budynku w ost rundzie na prawo widac za szyba (z zamiarem niezbyt wyraznie) plakat z tym samochodem-jest to wyrenderowany obrazek z blendera

 

Kody do leveli:

2-0614

4-0607

6-0420

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...