Skocz do zawartości

Jeden z Prostrzych inwentarzy


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zrobiłem Inwentarz, według mnie jest napisany językiem, który zrozumieją początkujący, posługujący sie kodem, nie klockami...

Jest on szczegółowo opisany, i podzielony na 5 czesci

 

Wersja1: prosty inwentarz, bez łączenia przedmiotow

Wersja2: dodany opis przedmiotu gdy najedziemy myszka

Wersja3: dodany stick przdmiotow

Wersja4: dodanie mikstur, ktore dodaja zycie

Wersja5: dodawanie atrybutow(PPM) wyrzucenie przedmiotu(LPM)

 

Wersje w zalezonoci od potrzeby i umiejetnosci programisty, mozna sie dzieki niemu wiele nauczyc

 

Inwentarz znajdziecie tutaj: http://www.gmclan.org/up7324.html

Zajmuje: 138 KB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co robić dla każdego miejsca oddzielny obiekt?

Można im przypisać numerki i generować za pomocą

pętli, zamiast robić dodatkowych obiektów, itemów

dla plecaka można po prostu zmieniać mu sprite'a

lub rysować przedmiot na nim. Kod strasznie

nie czytelny, ogarnij co to tab.

 

1/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 1000 itemów to 2000 obiektów, ponad 4000 ifów, powodzenia z pisaniem :)

Wiesz, zależy kto jak pracuje. Ja w GM długo nie siedzę, ale w Javie lub C++ prosto byłoby coś takiego zrobić, wystarczy się pobawić z hierarchią klas i dziedziczeniem, ale za to jaka potem kontrola nad wszystkim ! W GM raczej coś takiego nie wypali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...