Skocz do zawartości

Fizyka w grach (teoria)


Raalsky

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję ciekawszych artykułów na temat tworzenia silnika fizyki 2D/3D. Zależy mi głównie części teoretycznej jak radzić sobie z różnymi wektorami sił działających na ciało i implementację tego ewentualnie najlepszą strukturę danych. Język polski/angielski. Myślę, że temat przyda się innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...