Raalsky Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Poszukuję ciekawszych artykułów na temat tworzenia silnika fizyki 2D/3D. Zależy mi głównie części teoretycznej jak radzić sobie z różnymi wektorami sił działających na ciało i implementację tego ewentualnie najlepszą strukturę danych. Język polski/angielski. Myślę, że temat przyda się innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Myślę że wzory z prawedziwego świata będą takie same jak w grze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Tutorial Polycolly. Link do pobrania jest chociażby w tym poście: https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=373061 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 http://www.randygaul.net/2012/02/22/basic-...n-and-friction/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się