Skocz do zawartości

jak zrobić targeting i strzelanie


edox

Rekomendowane odpowiedzi

witam che dodać do swojej gry targeting. mam obj_player ale już widze problem z npc, bo w grze jest sporo npc każdy ma inne parametry nazwe itp. a po zaznaczeniu ctrl strzał laserem po 2 naciśnięciu ctrl przerywa atak laserowy. w czasie ataku statek ma być skierowany przodem do celu, statek ma 32 obrazy 360

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba coś zrozumiałem.

TWÓJ STATEK:

GML (CREATE)
strzelanie = 0;

target = -1;

GML (STEP)
if(target > 0)

{

direction = point_direction(x, y, target.x, target.y);

if(strzelanie) // dałbym tu jeszcze alarm żeby nie nawalał jak z maszynówy

{

//jeb z laserka

}

}

GML (KeyPressCTRL)
strzelanie = !strzelanie;

GML (GlobalMouseButom)
target = collision_point(mouse_x, mouse_y, objWrog, 1, 1);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...