Skocz do zawartości

edox

Użytkownicy
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia edox

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. a możesz mi to wyjasnic i dac przykładowy kod a wiesz jak zrobic spawner poszczegolnych npc przypisało by im sie np npc_id=1 2... i ustawienie ile danych npc ma byc na mapie jaki czas po zabiciu ma je spawnowac losowo wybrane miejsce
  2. witam mam kilka pytań 1 jak zrobić w grze progres bar który będzie pokazywał ile plików wczytał i na końcu będzie można kliknąć i wbic do gry drugie jest jak zrobić wczytywanie plików grafik dzwieków moje 3 pytanie jak zrobić AI ruch atak pasywny ja atakuje on odpowie ogniem agresywny atakuje sam oraz pasek życia i osłony pochłaniacz szkod czyli 20 na hp /a 80 na osłone dmg playera idzie pasek hp ma sie kurczyc od bokow czyli tak >-------< >--< i regeneracje osłony iles osłony na iles sekund
  3. w tej amunicji sę pogubiłem :D narazie nie dodam ilosci ammo bo taki bałagan targeting jest już przerobiony tak że masakra jak by dwa były :D jeden to sprite i jakiś element a drugi to ten co za dmg odpowiada id bo bez niego by hp każdemu zabrało :D a co z portalami??
  4. dzięki nie chodziło dokładnie o to bo chciałem tak że np na start mam x1_ammo=1000 itd i wybiorę amunicje x2 to mam tego dmg razy 2. wgl mam bałagan w kodzie i wszystko prowizorycznie jest :( np lasery miały być do kupienia i ekwipunek gdzie wkładam wyciągam lub sprzedaje wyposażenie może ktoś pomógł by mi ogarnąć mój bałagan i pomoc zrobić np wyposażenie??
  5. cześć mam pytanie jak zrobić amunicje laserowe oraz teleportacje. najpierw zaczniemy od laserów mam tak zrobiony damage. GML globalvar lf1; globalvar mp1; globalvar lf2; globalvar lf3; lf1=0 mp1=4 lf2=0 lf3=0 damage=(lf1*40)+(mp1*60)+(lf2*100)+(lf3*150) narazie chce dodać amunicje x1 x2 x3 x4 plus jeżeli nacisnę klawisz od 1 do 4 to mi zmieni ammo. potem dodam przyciski w hud :P amunicja się zużywa narazie dam 2 na strzał, amunicja daje zmiany damage damage np x1 damage normalne x2 damage*2 itd. każda amunicja ma inny sprite i też mam problem z player. GML if(atack && reload) { reload=false; alarm[1]=15; if (atack == true) { if (image_index < 1 ) { instance_create(obj_player.x+92,obj_player.y-63.5,obj_laser) instance_create(obj_player.x+92,obj_player.y+63.5,obj_laser) } if (image_index > 1 && image_index <= 2 ) { instance_create(obj_player.x+77,obj_player.y-73,obj_laser) instance_create(obj_player.x+106,obj_player.y+41,obj_laser) } bo mam wybrany już obj_laser i jak zrobie żeby tworzył np obj_laserx2? a co do teleportacji chodzi o to żeby był portal ma 2 klatki. plus 3 kiedy skacze nim i sound skoku animacja po której przenosi player na mapę docelową odgrywajac sound po przeskoczeniu. jeden port działa w dwie strony a na mapie może być ich np 3 będzie je tworzyć z moich wybranych x,y .
  6. ostatnio dodałem damage i target id nie bazuje nia dark orbit remix jedyne co mam to tło mapy bo jest optymalne video z gry https://www.youtube.com/watch?v=BQxAibve-9w
  7. zrobić żeby te przyciski tak działały że wysuwaja sie jak najade myszką albo kiedy klikne albo kiedy atack==true to ten pierwszy się nie chowa chyba że przerwe atak nie umiem takiego huda zrobić
  8. cześć mam prośbę. jak zrobić rozbudowany hud tak wygląda teraz http://scr.hu/0etl/dhz0i brakuje przycisków na filmiku zobaczcie te przyciski te dolne https://www.youtube.com/watch?v=B6cYjHvifBM paczka http://www.mediafire.com/?fal711t3d5491l9 jest hud przyciski i przyciski ammo pierwszy przycisk to atak laserowy drugi przycisk wybor lasera tam pojawia sie przyciski dałem ammo x1 jako przykład gdy wybieram ammo np x1 to zmienia spr na podświetlony
  9. pierwszy npc to streuner jest on przyjazny(nie atakuje) będzie on latał po mapie a czasem stanie w miejscu na troche. kiedy strzele w niego on zaczyna atak
  10. npc na początek ma latać po mapce dowolnie i jak go strzele to on zacznie mnie bić, a portale działają tak mam mape 3-1 w lewym górnym rogu jest portal kiedy jestem blisko niego wciskam j i jestem na 3-2 tyle że tam są 3 portale, a ja mam się pojawić na tym co teleportowałem się ale ten sam portal przenosi wstecz.
  11. czyli dam w pocisku other.hp-=damage miałem ten przyklad ale to nie tak będzie
  12. kto mi wytłumaczy jak zrobić sklep i jak stworzyć statki każdy ma inna grafikę każdy inne parametry. a jak zrobić system damage, bo na razie używam tymczasowego kodu, a ma być wyliczane odejmowane dmg z ilości laserow, a będa też różne dodatki naj statek ma 15 laserow i naj drony dają max 16 dodatkowych laserow a drony maja 6lvli i za każdym %bonusu dmg bostery są kolejny % surowce itp jak to ogarnąć?? jak mamy już dmg wyliczone tak? dajmy np damage=5600 to co z alienem on ma hp i osłone osłona posiada jakiś % pochłaniania czyli że hp obrywa 20% a osłona 80% zadanych dmg. a tu kolejne ss z gry :) http://img593.imageshack.us/img593/9503/crimsong.jpg http://img594.imageshack.us/img594/3434/nowet.jpg http://img13.imageshack.us/img13/1619/ambero.jpg http://img28.imageshack.us/img28/5936/grauc.jpg ta vega z irkami lata na prawy przycisk myszki kiedyś to będzie npc gracz.
  13. rotacje dronow robił moj kolega, co do projektu jest mój ja go wymyśliłem ja go zaczołem robić. nie mam pomysłu żeby stabilna była przyczepiona do statku gracza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...