Skocz do zawartości

FARE


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

o tym myślałem będzie do wyboru :

 

Standardowa Niebieska kulka ( bo od tego się zaczoł pomysł na grę)

 

Obecna postać ( Standardowy bohater gry)

 

i parę innych do wyboru , ale trzeba będzie je sobie odblokować co poniektóre , np jakaś postać odblukję się dopiero po pokonaniu bossa w danym poziomie a inna po ukończeniu jakiegoś poziomu a jeszcze inna po znaleźieniu sekretu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i am vader dobrze mówi , uczę się gml-a lecz to nie oznacza yż wszystko już umiem , grę piszę na poziomie nabytego doświadczenia czyli jak narazie umiem parę podstaw i zmienne nie spowoduje że napiszę grę nie wiadomo jak złożoną bo po prostu jeszcze nie umiem , a ( A KOPIOWAŁ CZYJEGOŚ KODU NIGDY JUŻ NIE BĘDĘ BŁEEE !!! ) brzydzę się jak słyszę że ktoś kopiuje kod i podpisuje się że to jego gra , wrzucę dziś filmik ale z powodu słabej szybkośći łącza będzie on w nie wiadomo jakiej jakośći bo avi zajmuje aż 20 mb i chyba przekonwertuję na 3gp więc będzie coś widać ale nie będzie szału ale lepszy taki niż żaden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/up6167_4_FARE_2013_01_13_11_18_04_80.html

 

jakość słaba , ale to w końcu format 3gp jutro u kumpla wrzucę w avi słychać dźwięki w gorszej jakośći ale mniej więcej zobaczycie co się w grze dzieje , chodź trochę. Jutro wrzucę plik avi to tylko tymczasowe to 3gp :)

 

a ja wracam do tworzenia gry i dokumentacij , zrobiłem od wczoraj przerwę w tworzeniu ale to tylko dlatego że nie chcę monotomnośći a wiadomo że jak się wszystkie pomysły na dany dzień wykorzysta to trzeba odpocząć i pomyśleć nad nowymi , to nie jest tak jak wcześniej że jak robiłem ,, niby swoją grę'' bo jak już mówiłem wcześniej nie mój kod ale mniejsza oto jak robiłem grę to było to robione byle jak przyznaje ale to właśnie przez brak starannośći , umiejętnośći i większych ambicij a teraz mam i to duże chęci i ambicje nie tylko związane z tym projektem ale ogólnie z gml-em i tworzeniem gier np ( Pac-Man Revenge 2) podobno nie którzy mówią że gra fabułą prezentowała poziom nawet grywalnośćią ale moja niechlujność sprawiała że była to gra wyglądająca po prostu obrzydliwie , dlatego remake gry będzie miał tę samą fabułe co poprzednik i wszystko to samo tyle że będzie napisany ładnie , i przede wszystkim , będzie zawierać ładną grafikę , ale jak już pisałem ostatnio to kiedyś póki co wiele nauki przede mną bo napisanie remaku gry nie jest łatwę trzeba zadbać o szczegóły oto by nie straciło klimatu orginału w szczególnośći gry robię powtórkę własnej gry tyle że teraz napiszę ją osobiśćie to samo z R.E.I.R i uwaga remake Seid I też nie jest wykluczony ale to wszystko czas i mój postęp w nauce zadecydują kiedy będę w stanie zabrać się za napisanie owej gry , póki co uczę się dokumentacij i kodów , nawet teraz tylko chciałem się wypowiedzieć , póki co sprawą pryiorytetową jest dla mnie Fare i nauka gml-a , i jeszcze jedno co jest złe nie tylko w grach ale i na forum , wiem że was denerwuje moja pisownia , bardzo przepraszam najmocniej popracuję nad poprawą , staram się jak mogę ale postaram się jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam zaraz by sie uploadowal plik avi , trochę do potrwa ale mam czas bo i tak utrwalam sobie gml-a i uczę się nowych rzeczy , na you tubę zostanie wrzucony oficjalny trailer zawierający intro gry ale to pare dni przed premierą , w filmiku prócz intra będą fragmenty plansz czyli gameplay , ale póki co jeszcze z 70 % gry do zrobienia , doliczając poprawę błedów i wszystko , do napisania i zrobienia jeszcze mniej więcej jest tak :)

 

-Poziomy gry.

-Interaktywne Menu.

- Myślę nad systemem walki bohatera , możliwe że bohater będzie musiał walczyć z wrogami wykorzystując elementy otoczenia.

- Wrogowie , Bossowie.

-Cut-Scenki w poniektórych levelach.

-Odblokowywanie nowych ubrań postaci po ukończeniu danego poziomu bądź pokonaniu danego bossa albo odnaleźieniu sekretu , ( nie w każdym levelu będą sekrety , ( pomyślałem że fajnie jak gracz przejdzie grę a potem będzie grał od nowa by znaleść wszystkie sekrety to da +1 do gameplay-u)

-Zapis gry jako checkpoint w danych momentach.

i oczywiśćie jeszcze sporo nowych grafik do zrobienia na nowe lokację , nowi wrogowie , inne postacie jakie spotykamy w grzę.

- Muzykę mam już skompletowaną do każdej lokacij ( to chyba jedyny póki co ukończony cel przy tworzeniu gry)

-Na Końcu przejśćie gry , poprawa błedów o ile jakieś znajdę bo w każdej grze są.

- Gdy już przejdę grę i wszystko będzie okey czas na podziękowania dla co poniektórych osób , już teraz mam na liśćię parenaśćie użytkowników którzy pomagają doradzają bądź też wierzą w moją poprawę i zmianę i trzymają za mnie kcióki, im również chciał bym podziękować a w taki sposób na pewno będzie im miło , w końcu ( PIERWSZA SAMODZIELNIE I STARANNIE PISANA GRA PRZEZ DYZMKA) chcę po prostu by ktoś był w podziękowaniach , to wam zawdzięczam swoją poprawę , nawet ci co mnie krytykowali mówię wam : Mieliśćie rację , moje gry to był trolling przez brak starannośći i jakich kolwiek umiejetnośći przócz klikania myszką kopiuj wklej , dzięki wam moja mobilizacja przynośi rezultaty i czuje się teraz jak uczeń uczący się od mistrzów ci którzy mnie wspierają i pomagają to sami wiedzą , jak kogoś pominę w podziękowaniach to nie dlatego że mało pomagał albo , nie chciało mi się tylko poprzez niezauważenie bądź zapomnienie , ale na końcu przed wydaniem gry , przejrzę listę zasłóg i postów kto i kiedy mi pomagał bądź pochwalał moje postępy , wiem że się powtarzam ale to dla mnie bardzo ważne jacy dla mnie jesteśćie i wiem że jak mnie krytykowaliśćie to nie na złość tylko po to bym w końcu robił to co teraz robię : Uczył się języka , by napisać pierwszą własną staranną grę , uwierzcie mi ja Fare nie robie na odwal się potrawię nad jedną grafiką siedzieć nawet jak to było z lawą dobrą godzinę nad dopasowaniem dźwięku również , ta muzyka co jest miała wiele konkurętów ale uznałem że owa naj bardziej pasuje do klimatu.

 

 

W grze planowane są inne lokację niż podziemne korytarze , lochy itd

 

Nasz bohater będzie miał parę bardzo różniących się od siebie rozdziałów , inne zagadki , wrogowie i rzeczy do zrobienia planuję :

 

-Zimową krainę.

-Poziomy wzorowanę na Jungle.

 

zaplanowałem również bonusowy epizod odblokuje się on po znaleźieniu wszystkich sekretów w grze , a mianowicie:

 

-Pilnie strzeżony teren.

 

Epizod ten będzie dodatkowy i opowiada inną fabułe niż gra , oto ona.

 

2 lata przed wydarzeniami dziejącymi się w trybie nowej gry , nasz archeolog odnalazł pewnemu starcowi jego złoty klucz , starzec nie chciał nic więcej powiedzieć niż tylko tyle że to pamiątka przechodząca z pokolenia na pokolenie , chciał zapłacić Archeologowi lecz ten powiedział że odnajdzie go w ramach pomocy starszemu człowiekowi , parę dni później wchodząc na trop posiadacza klucza stwierdza że nie został on zgubiony lecz po prostu skradziony , Archeolog nie zważając na to że starzec go okłamał dowiaduje się kim są złodzieje , gdy ci zauważają że są sledzeni postanawiają zlikwidować kapusia czyli starca ale i Archeologa który jest dla nich nie wygodnym świadkiem wiedzącym o ich czynach , Archeolog wie że jest na muszce przestępców postanawia i tak zbadać historię klucza , okazuje się yż klucz otwiera grobowiec w którym spoczywa uwięźiona Cesarzowa , została zamknięta wieki wcześniej przez Cesarza w którego podobno coś wstąpiło co niewiadomo , ten kto ją uwolni zostanie obdarzony mocą i stanie się nieśmiertelny na wieki , teraz pytania jakie zadaje ten rozdział :

 

Z kąd starzec , miał pradawny klucz ? a może kłamał bo sam chce go zdobyć , by się odmłodzić.

 

Kim są oprawcy chcący otworzyć grobowiec.

 

w każdym razie czasu jest mało a nasz bohater nie może dopuśćić do katastrofy.

 

Akcja tego rozdziału rozgrywa się :

 

W pilnie strzeżonym budynku w którym schowali się biznesmeni wraz z kluczem , budynek jest ogromny , mnóstwo korytarzy drzwi , by każde otworzyć sprawdzić zejdzię sporo czasu , trzeba również uważac na półapki i systemy anty-włamaniowe , kamery , lasery czy podstawioną podłogę po której przekroczeniu włączy się alarm i zostaniemy schwytani.

 

 

W grze będą jeszce tryby : Trening i Czasówka , Trening jak to trening nauczymy się wszystkiego co będzie potrzebne w grzę , np jak skutecznie unikać półapek , zżyjemy się ze sterowaniem itd. Natomiast w czasówce będziemy mieli parenaśćie pozimów w których zasady będą następujące:

 

W niektórych planszach czas będzie malał od startu a naszym zadaniem będzie jak najszybsze odnaleźienie kluczy do danych drzwi by przejść dalej , w innym planszach każdy zebrany zegareczek będzie dodawał nam ile tam czasu , musimy zebrać tyle zegareczków by nie dopuśćić by czas doszedł do zera i byśmy mieli tyle czasu by zdążyć dojść do teleportu.

 

Na końcu będą podziękowania jak już pisałem wcześniej , trochę się rozpisałem ale teraz już znacie cały plan na grę , i możecie sami sobie powiedzieć że jeszcze sporo czasu nim gra ujrzy światło dzienne , może nawet rok czy pół torej.

 

Przepraszam za wszelkie błędy ortograficznę , artykuł jest dłógi ale już wszystko wiecie co rozplanowałem w swoim zeszyciku o nazwie ,,, Plany do Gier i postęp nauki gml-a'' :) zaraz zacznę uploadować filmik w lepszej jakośći.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych planszach czas będzie malał od startu a naszym zadaniem będzie jak najszybsze odnaleźienie kluczy do danych drzwi by przejść dalej , w innym planszach każdy zebrany zegareczek będzie dodawał nam ile tam czasu , musimy zebrać tyle zegareczków by nie dopuśćić by czas doszedł do zera i byśmy mieli tyle czasu by zdążyć dojść do teleportu.
Bardzo podoba mi się ten pomysł. Masz już coś w tym kierunku zrobione? Wiesz już jak to zrobić? Nie używaj alarmów, ale użyj funkcji od czasu. Może w przyszły weekend jak wejdę na GG to pomogę Ci zrozumieć jak to zrobić, ale jak zawsze... nie napiszę za Ciebie kodu. :)

Czekam na grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artykuł jest dłógi ale już wszystko wiecie co rozplanowałem w swoim zeszyciku o nazwie ,,, Plany do Gier i postęp nauki gml-a''

Wiek: 18 lat

Może zamiast zakładania takich zeszycików powinieneś zacząć interesować się dziewczynkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do mojego wieku urodziłem się w 94 w lutym 11 będę miał 19 urodziny , ale po 18 mieli rację czas leci niesamowicie a co do dziewczyny , mam , wie czym się zajmuje uważa że skoro tak to lubię to dlaczego mam sobie odmawiać , nauki :)

 

Pierw piszę podstawowe epizody dopiero potem dodatkowy i inne tryby gry taka jest kolejnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie tworzę 3 poziom pierwszego epizodu robię ten poziom już od paru dni i jeszcze sporo pracy nad nim , a hasła nie ustawiałem do pliku bo patrzyłem w ustawieniach u mnie normalnie pobiera , naj więcej czasu schodzi w poziomie z dopasowaniem grafiki i tworzeniem złożonych zagadek które przysparzać będą wiele problemów :) poza tym wczoraj napisałem co jeszcze do zrobienia masa rzeczy :)

 

faktycznie było trzeba podać hasło ale już zmieniłem , zapraszam do pobierania i oglądania :)

 

w końcu po paru dniach mogę powiedzieć yż , ukończyłem kolejny poziom ;)

 

Otrzymujesz ostrzeżenie za triplepost, warn bez blokady - Uzjel

P.S. Następne przewinienie zablokuje cię na dwa miesiące :(

 

i co oglądał ktoś już ? :)

 

Przepraszam za dobule posty , to się więcej nie powtórzy będę edytował wiadomość zamiast zakładać ciągle post za postem , jeszcze raz przepraszam , cała Redakcję GMC a tagże użytkowników których to na pewno wnerwiało a co do filmiku Fare , nie gniewam się , ale smutno mi że jeszcze 40 % i koniec mnie , zostanę zbanowany jak pierwszę konto dyzmaken-a :(.

 

T_T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na gameplay to widać, że ogromny postęp zrobiłeś. Daj tego healthbara trochę niżej i jakąś animację jak monetkę się zbierze.

 

dziękuję uczę się i tworzę grę jednocześnie trochę czasu na naukę a potem wykorzystanie wiedzy w praktyce czyli w grze dziś nauczyłem się nowych kodów i jest mi coraz lżej w programowaniu , cieszę się że ktoś docenia moją produkcję :) postaram się dać graczowi to czego oczekuje pare godzin dobrej zabawy jak nie dni albo i więcej :)

 

Huraa :) po wielu godzinach trudzenia się udało mi się napisać pierwsze w życiu AI wroga jest ono proste w miarę ale jest i działa tak jak sobie wyobrażałem , kod jest kosmiczny bo to wielka mieszanka ale pierwsze własnoręcznie napisane ai wroga , cieszy jakie by nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy rozdział zakończony łącznie z bossem od jutra przystępuję do tworzenia kolejnego rozdziału jakim jest zima :)

 

Parę zmian w sterowaniu jakich na filmiku jeszcze nie ma , bohater porusza się w stronę myszki , są maski i nie blokuje się w śćianach ani innych obiektach , gracz od początku gry ma pistolet strzela się lewym przyciskiem myszy , amunaicja jest nieograniczona z racij tego yż to nie shooter a przygodówka/zręcznośćiowa i broń służy nam wyłącznie do obrony raz na jakiś czas a nie jak w typowych shooterach non stop , ogólnie powiem gra kładzie nacisk bardziej na elementy zagadkowe , poziomy przeszkody niż na elementy walki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

E, właśnie... Ktoś mi powie dlaczego Fraps nagrywa w prawym górnym rogu ekranu (z resztą nie tylko on). Dyzmek, nagrywałeś film na "windowed mode" zgadza się? Bo u mnie podoba rzecz się dzieje i podejrzewam że to przez to że nie ma full screena. Czy ktoś wie czy da się to jakoś naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...