Pablo-GM Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Nie wiem czy ktokolwiek o tym pisał , bo nie chciało mi się czytać całego tematu ale zauważyłem błąd tego typu : jeśli była o tym mowa - z całego serca przepraszam edit chyba , ze to bylo zamierzone:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 W starej wersji też sie cieło w tym fragmencie? Też @up Też właśnie na początku myślałem że to błąd, dopiero później zakminiłem dlaczego tak to wygląda. Imo głupi pomysł z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 nie no musiałem jakoś rozwiązać kwestie drzwi na ścianie której nie widać. Wcześniej padało jakby światło z otworzonych drzwi, tylko to też bzdurnie wyglądało bo drzwi przecież zamknięte, chyba taki patent zostanie @Huder, hmmm to dziwne bo to musi być kwestia tych łbów dwóch wielkich (ew. samego drugiego) , nic innego ścinkogennego w tych roomach nie ma. Zrobie że na niższych detalach te niektóre sprity ich będą mniejsze i rozciągane image_scale chyba W ogóle paskudny błąd kolejny którego nikt włącznie ze mną(!) nie zauważył(?), w "jaskini" i w pierwszym roomie światłocień nie działa dlatego tak szaroburo. Już poprawione, jeszcze pare spraw podopieszczam i znowu będzie upload, tyle że całości bo w animacjach też bym coś pogmerał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 To może dorzuć kawałek ściany po bokach drzwi ? stopniowo zanikającej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 na początku myślałem że to jakiś sejf czy coś :D a co do strzelającego cienia - chyba lepiej jednak żeby się nie odwracał, jeśli bohater prześlizguje się obok niego niezauważony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 dorzuce tym drzwiom alphe, będą się pojawiać powoli jak sie bedzie do nich zblizać. Chyba nic lepszego nie wymyślę z tym. A cień to nawet już pomijając fakt bycia zauważonym, chodzi bardziej o motyw no light no shadow. Napisałem też skrypt który mi elegancko wyrównuje depth, nie ma już tak że coś jest nad czymś chociaż jest pod czymś (swoją drogą w gm 7 sie takie atrakcje nie zdarzały, a w 8 inaczej to wygląda w edytorze roomu (elegancko) a inaczej w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 A jak wytłumaczysz pojawienie się drzwi w pokoju ze statkiem :D strasznie to naciągane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 zauwaz do ktorego miejsca przenosi gracza po calej akcji :) wiesz las (czy co to jest nagle i jakieś drabiy na góre na ostatnim piętrze hotelu itp itd?). Hehe mimo wszystko to jest do skumania :) można dojść do słusznych wniosków że od momentu wyskoczenia potwora do sceny z korzeniami nic nie było "realne" W ogóle pozmieniałem troche przebieg misji w nowym demku żeby sie milej grało :) podeśle wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Dodaj opcje schodzenia w dół z drabiny ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Kocham motyw snu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 PAblo była taka opcja ale wypieprzyłem, i zrobiłem z tej całej wspinaczki raz motyw symboliczny, a dwa dobrze ukryty loading :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 i zrobiłem z tej całej wspinaczki raz motyw symboliczny, a dwa dobrze ukryty loading Kurde nie wpadł bym nigdy na taki pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Października 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Anty-Mozesz sprawdzic czy odpalajac normalnie w media playerze czy winampie filmiki z folderu "V" chodzą? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 tak a możesz wpakować tam jakikolwiek plik avi zmienic na t3 i sprawdzic czy poleci? chodzi mi o kwestie czy to z filmikiem jest cos nie tak czy gm jakos lipnie odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 "patch 0.91" co zmienia: -Poprawia grafike, wyrównuje depth, cienie działają wszędzie jak należy -Dodaje alternatywną ułatwiającą sprawę ścieżkę, można ominąć większość starć i zyskać troche expa jak się woli zagadki -Dodanych pare lokacji i większych mniejszych wstawek -Poprawia (tak myślę) latarke i view na 2 monitorach -jakieś drobne inne kwestie rozpakować do folderu z grą, kliknąć w trip 092.exe. enjoy http://www.sendspace.com/file/25qy16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Woot? View już poprawiony. Zauważyłem tycie niedopatrzenie w pokoju ze statkiem, tam gdzie się pojawiają drzwi spójrz pod nie to zobaczysz że wystaje kawałek kolejnych. Zagadka: Nie wiedziałem gdzie się mam wrócić, byłem chyba już wszędzie i nie udało mi się typka znaleźć, może kolejnym razem mi się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Woot? View już poprawiony. Zauważyłem tycie niedopatrzenie w pokoju ze statkiem, tam gdzie się pojawiają drzwi spójrz pod nie to zobaczysz że wystaje kawałek kolejnych. Zagadka: Nie wiedziałem gdzie się mam wrócić, byłem chyba już wszędzie i nie udało mi się typka znaleźć, może kolejnym razem mi się uda. when someone's presence is what you fell jest kluczowe :) co do tego całego healingu to kolejna rzecz za którą się biorę. I zerkne co i jak z tymi drzwiami edit. A i "typka" w zasadzie w demie nie znajdziesz :) jego wierszyki pojawiaja sie kilkakrotnie przez całą grę, 'ktoś' jest takim cichym pomocnikiem, nieraz wskaże jakiś sekret, nieraz napisze jakąś mądrość ;) generalnie opłaca się rozkminiać i szukać tych przejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Zrob cos z tym zatrzymywaniem sie, bo gracz stoi a animacja chodzu musi sie skonczyc zanim zmieni sie na stop. Po wejsciu do zakrwawionej sypialni i powejsciu przez drzwi obok lozka jest to duze pomieszczenie i na srodku sa drzwi i w tamtym pomieszczeniu mozna wyjsc poza ekran. W tym pokoju przez cut scenka z manekinami ucina teksture kamieni, chyba ze to przez surface bo bylem troche uszkodzony :P No i jak chcesz to mozesz jakas wersje z innej czesci gry dac zeby powylapywac jakies bugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 podeśle podeśle ale jeszcze musze połączyć dwie wersje żeby błędy z demka były też poprawione w full. Nie kumam jak ucina teksture kamieni? (a i mówisz o nowym roomie po rozwiązaniu części zagadki, czy starym?) jak to wygląda? ciekawi mnie też trudność samych zagadek, np te będzie hardcorowo ciężko rozwiązać przy pierwszym podejściu, no ale w końcu są opcjonalne. Trudność pozostałych zagadek też trzeba będzie po prostu wziąść i przetestować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 szkoda ze screena nie zrobilem :P uciną w sęsie że wyglądało to jakos tak http://imageshack.us/a/img43/7948/triptp.jpg (nie znalazlem sprita tych kamieni :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 ach padło na takie rozwiazanie, narazie to jest work in progress, no ale w końcu wejdą i do demka wszystkie survivalowe systemy: przedewszystkim gładkie przejscia koloru miedzy kończynami i pare innych pierdół do dorobienia zanim wkleje to do gry. OGólnie fajnie tu wszystko na siebie wpływa (fatigue jak dojdzie do końca stamina się nie regeneruje, fatigue znowu regeneruje sie tylko jak pain jest na niskim poziomie (albo jak sie chlapnie wody :) ), pain znowu można załagodzić morfiną albo prochami znieczulającymi, co zmniejsza nam mental state a to zregenerować najtrudniej, itp itd.), sporo czasu w ciągu gry gracz spędzi na tym ekranie starając się optymalnie wykorzystać skromne zasoby modląc się żeby jakiś cios z nienacka nie przerwał leczenia :) A i gra o ile trudniejsza jak dochodzi ten globalny pasek energi i trzeba pilnować nie tylko głowy i korpusu tylko leczyć wszystko co żółte :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 A jak się zginie to co? Bo taki resp jak w demie jest to lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Po smierci gra sie wczyta od ostatniego zapisu, no ale żeby to nie było takie "błysk, resp" to dodam jakaś fajną animacje czy motyw śmierci. edit. Myślałem też o wycięciu sejwów w trakcie misji na najwyższym poziomie trudności, śmierć = misja od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 A może zrobisz coś na motyw kryształów z Tomb Raider 3? W sekretach zbierało się kryształki które dawały możliwość zapisu gry w dowolnym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 oj to nie przejdzie bo w większości misji są jakieś poukrywane loadingi, i np zapiszesz stan gry przed przeciwnikiem A, pokonasz go/uciekniesz, zabije cie przeciwnik B, wczytujesz stan gry, i przeciwnik A ma nagle grafikę i dźwięki przeciwnika B itp. To muszą być świadomie dobrane checkpointy. Pewnym smaczkiem jest to że tak naprawde nie wiadomo kiedy sie do tych checkpointów dochodzi, w demie są co chwile, w późniejszych misjach - nie zawsze, a żadna ikonka sie nie wyświetla ani nic. A i najrzadsze checkpointy są w top down, ze względu na konstrukcje i wielkość map gdzie w jednym roomie można spędzić nieraz 20 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Jedno pytanie: jak wyciągnąć pistolet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Trzeba najpierw dojść do pewnego momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Doszedłem do gościa z karabinem po jednej stronie i potworem po drugiej. Bez broni nie przejdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Jeszcze daleko masz do broni :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 TheMarQ gość z karabinem to nie człowiek, bronią byś go nie zabił, popatrz czym on jest to i dojdziesz do tego jak go wyminąć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się