Skocz do zawartości

Tworzenie właściwości objektu z innego objektu jeśli dany warunek (...)


Rekomendowane odpowiedzi

GMK

Są 2 puste objecty (OBJ;START) i

1 object (CTRL) controlujący wszystkie objekty nazywające się OBJ. A oto jego step:

GML
if START.gametype=0

{

with(OBJ)

{

if(type=0)

{

if keyboard_check('A') {x-=5} // OBJ automatycznie się porusza niewiedzieć dlaczego

}

}

}

I właśnie w tym jest problem że object(OBJ) porusza się bez przyciśniętego klawisza 'A' i jak się kliknie jaki kolwiek przycisk, object(OBJ) się zatrzymuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...