ALT Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Czemu kiedy umieszczę ten kod w step'ie gra się freeze'uje: GML if global.state==1 { room=rMap } else if global.state==2 { room=rCfg } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Ciągle się ustawia nowy room, takie rzeczy się robi tylko raz więc step to chyba zły wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Września 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 room to jest zmienna z nr. obecnego roomu, powinna być w sumie read-only - room_goto(nazwa); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 :D Właśnie zauważyłem że czasami używam room=xxxx a czasami room_goto(xxxx)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się