TO_mek Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam! Czy da się zapisać stringa tak by podczas wyświetlania tekst przechodził do następnej linii? Czyli coś jak w htmlu znacznik <br>. EDIT: Ok w sumie znalazłem. Należy użyć znaku # W związku z tym pytanie: jak w takim razie zapisać # tak by sie wyświetlił na ekranie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 \# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 witam ja też mam pytanie co do tego tematu: powiedzmy że mam ciąg znaków np. "siema wszystkim#cośtamcośtam#xxx" i teraz game maker wyświetli mi to tak: siema wszystkim cośtamcośtam xxx a chcę żeby wyświetliło mi to tak siema wszystkim#cośtamcośtam#xxx pytanie: jak tego dokonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 pytanie: jak tego dokonać? \# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 nieważne, post do usunięcia @down: nie bulwersuj się miszczu, to po prostu pomyłka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 inaczej jak to zmienna="siema wszystkim#cośtamcośtam#xxx" zamienić na to zmienna="siema wszystkim\#cośtamcośtam\#xxx w trakcie otworzonej aplikacji np czat edit: dzięki bedziom że przyszedłeś sobie wbić posta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 GML zmienna="siema wszystkim#cośtamcośtam#xxx" zmienna=string_replace_all(zmienna,"#","\#") Coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 dzięki działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Lub użyj 2 razy "\" ("\\#"). Nie wiem czy to w GM'ie działa. GML zmienna="siema wszystkim\\#cośtamcośtam\\#xxx" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 wy czytać nie umiecie?? chodzi o to co mi podał threef (niech żyje na wieki), mam już zmienną i mam zamienić znaki w stringu na inne jak twoim sposobem mam to zrobić jeżeli ktoś mi w czacie napisze "siema wszystkim#cośtamcośtam#xxx" i żeby nie zjechało do nowej lini? edit: po co mam zamieniać to "\#" na to "\\#"? skoro to "\#" działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Tfu, sorki. Pomyliłem się i nie sprawdziłem. Chodziło mi o to, że w c# aby wyświetlić taki "specjalny" znak trzeba przed tym postawić "\" a jeśli nie chce się go wyświetlić to "\\". Mała pomyłka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 ok, spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Dobra, ja mam problem, bo w GM:HTML5 mi to nie działa, a chcę wstawić normalnie apostrof w it's, zamiast pisać it is. Tam się to jakoś inaczej robi? W 8.0 zadziałało normalnie. btw. chciałbym przypomnieć, że tam wyżej jest mój pomylony post do usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 "it's" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 No tak, tyle tylko, że jak chcę to dać w draw_text to kończę cudzysłów pisaniem it's. GML draw_text(view_xview+100,view_yview+320,'it is') //w kodzie mam tak</span> -> GML draw_text(view_xview+100,view_yview+320,'it's') //bo tak się nie da</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 a nie raczej tak "it's"? sory że powtarzam po tobie hunter, ale on nie kmini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Tak? GML draw_text(view_xview+100,view_yview+320,'"it's"')</span> Nieee.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 draw_text(view_xview+100,view_yview+320,"it's") string zapisuje się w tym " " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Dobra. Dzięki i przepraszam za nieogarnięcie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi