Skocz do zawartości

Arcadia: Beginning


maciek012

Rekomendowane odpowiedzi

proj77b50a86ce7b75fd4bc.jpg

Tytuł:Arcadia:Beginning

 

Gatunek:RPG,Hack'n'Slash,Loot Game

 

Opis:

Projekt możecie kojarzyć z kilku screenów jakie pokazałem na forum oraz z warsztatu.

Arcadia jest projektem gry Hack'n'Slash na wzór Diablo, więc będzie multum różnorodnych potworów oraz jeszcze więcej przedmiotów, magicznych i zwykłych. Arcadia jest projektem indywidualnym tworzę ją sam, grafikę i dźwięki znajduję w sieci.

Na stronie znajdziecie najświeższe informacje o projekcie a także najnowszy gameplay, dostępny jest także dział download oraz media który zawiera najnowsze screenshoty.

Zachęcam was do pobrania gry oraz do przeglądania forum, co jakiś czas umieszczam tam jakieś nowinki i pytania do graczy na temat pomysłów. Jeśli masz jakiś ciekawy pomysł podziel się nim na forum.

 

Linki

1. Oficjalny Portal

2. Oficjalne Forum

3. Oficjalny Fanpage na facebooku

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Maciek012

Fabuła:
Maciek012

Grafika:
Darmowe źródła

Muzyka:
Darmowe źródła

Screeny:

65442ae5168ac13d26bed947a3c50c64.png

8040e4c788770bda3d7f0f3e44140a7f.png

 

Gameplay:

 

Download:

 

1. Download v.0.4.9 b*

 

 

* Demo zawiera wiele, wiele... masę błędów, większość z nich została wymieniona na forum, wszelkie informacje znajdziecie w plikach readme i changelog. Jest to wersja developerska zawierająca wiele niedziałających funkcji miałem przygotowane demo lecz przepadło gdzieś z całym backupem na pendrive... W połowie września powinna pojawić się wersja 0.5.0 która nie będzie zawierać tylu błędów oraz powinna już się pojawić także angielska wersja językowa by pokazać projekt obcokrajowcom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzalem tylko gameplay. Postać przy zderzeniu ze ścianą często kręci się w kółko. Potworki w lochach widzą przed drzwi i gdy nie mogą dojść do bohatera też kręcą się w kółko, są oparte na mp_potental/linear step, przez co gubią się gdy bohater jest za ścianą itd.

 

Myślę, że masz za mało, żeby zakładać fanpage :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Fanpage zawsze się przyda ;)

-Wiem, że jest wiele bugów, co już napisałem więc nie narzekajcie tylko :) Zobacz na braki dobrych polskich produkcji więc wesprzyjcie mnie troszkę. Może po zagraniu zobaczyłbyś więcej pozytywów przewyższających błędy.

Zapraszam do przeczytania tego wątku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówi Karolo, źle trochę do tego podszedłeś. Zrobiłeś stronę, forum i fanpage o grze - wszystko jest, tylko gry trochę brakuje.

 

Poza tym, nie podobają mi się postaci do wyboru - pomieszanie ras i klas (Krasnolud, Wojowniczka). Lepiej zdecyduj się na jedno, albo każ graczom wybierać najpierw rasę potem klasę. I (wiem, tak było w Diablo) nie za dobry pomysł z jedną płcią dla danej klasy (panowie Krasnolud i Mag, pani Wojowniczka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postać trzyma miecz i ma ubraną zbroję, nawet jeśli w ekwipunku jest naga. To można poprawić :)

 

zagrałem.

 

jeśli kliknie się na mały obiekt, np skrzynie przy bohaterze, postac okreza go nieustannie, troche to dziwne.

szkielety i zapewne wszystko inne widzą przez ściany.

szkielet wrósł mi w mur i zaczął się kręcić

jeśli kliknę na obiekt w ekwipunku postac idzie w kierunku myszki

każdy item posiada atrybuty ID i TYPE, nie wiem po co to graczowi

drzewa za szybka znikaja, po ponownym podejsciu pokazuje sie na raz pol drzewa, za pozno renderuje, nei wiem jak to nazwac

ogolnie postac ma bardzo duze problemy w poruszaniu sie obok scian

cienie murów mówią, że mury unoszą się

postac zaklada zbroje w miejsce spodni

po wyjsciu z lochow pojawiamy sie w miescie, nie wiem czemu

nie, po wyjsciu z lochow gra sie resetuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@threef: jaka zlepka przykładów? Jest tylko na bazie poruszania się ala almora reszta jest praktycznie własna, jeśli na jakiś kodach z forum to mocno przerobione.

@karolo: znam te bugi zostały wymienione na forum przez innego użytkownika i sam je znałem. A wypuściłem demo na prośby wielu użytkowników a nie miałem wglądu w kod by wywalić niedziałające funkcje. Lochy są ledwie zaczęte, nie ma jeszcze zapisu po wejściu i wyjściu z lochów. Poczytajcie wątek z planami zmian w wersji 0.5.0: http://www.arcadia.cba.pl/forum/showthread...mp;pid=59#pid59

@caporegime: tak wiem, że źle rozwiązane klasy i rasy, ale to dlatego, że miałem tylko takie grafiki zamierzam to zmienić gdy zabiorę się za fabułę. Stronę zrobiłem gdyż publikowanie informacji jest łatwiejsze niż na warsztacie gdzie najpierw opublikowałem projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie narzekam, gra całkiem fajna ale bedzie duzo lepsza po dodaniu czegos oryginalnego, bo takich gier bylo juz za duzo ;)

dlatego coz wymyls pls :)

Zamierzam coś wymyślić ciekawego, nowego by Arcadia się trochę wyróżniała. Może masz jakieś ciekawe pomysły?

Na razie skupiam się na stworzeniu mocnego systemu normalnych funkcji w trakcie myślę nad nowościami. Na razie muszę poprawić całą listę błędów i usprawnień. Cieszyłbym się gdybym udostępnił jakąś stabilną betę jeszcze tego roku :) Było by prościej gdyby jakiś grafik chciałby mi pomóc bo niestety grafika jest ważna a mi jej brakuje :) Dzięki za krytykę i oceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybacz maćku012, ale to, że wiesz o bugach nie usprawiedliwia cię w ogóle, wręcz źle o tobie świadczy.

To twoja opinia, wypuściłem 'demo' wersji deweloperskiej tzn. mojej wersji w której jest zawsze najnowszy kod. Mam źródło gdzie jest wiele mniej błędów a raczej są ukryte niektóre funkcje, ale nie mam gm-a gdyż jestem na wakacjach. Wypuściłem demko gdyż dostałem parę emailów o wypuszczenie demko od użytkowników portalu warsztat.gd gdzie najpierw opublikowałem projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się tylko że nazwa "Arcadia" jest zastrzeżonym znakiem towarowym. :)

Chyba pomyliłeś z Arcanią :P

Jak dla mnie te pomieszczenia są zbyt "sterylne". Dorysuj jakieś wariacje w tilesach, jakieś pęknięcia, śmieci na podłodze czy beczki lub skrzynki i od razu lepiej by się po lochach chodziło.

 

E: Logo zawiera postacie z Drakensanga, nieładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up na prawdę? Kurde faktycznie, nie wiedziałem znalazłem na jakieś rosyjskiej stronce. W najbliższym czasie zostaną usuniętę. Dzięki, że zauważyłeś.

Co do lochów, wiem, że są sterylne :) Po prostu zaczynam dopiero z generowaniem lochów i nie chciałem sobie komplikować niepotrzebnie kodu losowym wybieraniem tilesa i pisania algorytmu ustawiającego kafle w logiczną kolejność tzn. by do siebie pasowały, ale dzięki za uwagę dopisuję do listy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się gierka podoba. W jakiś sposób mnie urzekła. Czekam na demko bez bugów.

W połowie września powinna się już pojawić wersja 0.5.0 która nie powinna zawierać tych bugów, 3 września wracam do domu i od razu biorę się do pracy :) Zgromadziłem sobie trochę dźwięków, ale brakuje mi grafiki, jeśli ktoś byłby chętny pomóc to proszę o kontakt :) I dzięki za pozytywny komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pomyliłeś z Arcanią :P

Arcadia to takie centrum handlowe

 

Ciekawy jest pomysł z losowymi lochami, mam nadzieję, że one są lub będą jakoś zapisywane i nie będzie scen typu skończyły się itemy w lochach to wyjdę i wejdę jeszcze raz. Mimo wszystko to jest słaba zapowiedź zazwyczaj jak ludzie robią RPG to mają już zarys fabuły, który przedstawiają i skoro nie masz teraz GM-a to mógłbyś nad tym aspektem popracować. Mógłbyś również napisać co zamierzasz dodać do gry, chodzi o takie ficzery jak system dnia i nocy, handel, ekonomia itp.

Co do gry to dużo nie powiem bo nie grałem. Poczekam aż będzie coś bardziej naprawionego i popraw nazwę tematu, bo powinna być spacja miedzy dwukropkiem, a Beginning.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arcadia to takie centrum handlowe

 

Ciekawy jest pomysł z losowymi lochami, mam nadzieję, że one są lub będą jakoś zapisywane i nie będzie scen typu skończyły się itemy w lochach to wyjdę i wejdę jeszcze raz. Mimo wszystko to jest słaba zapowiedź zazwyczaj jak ludzie robią RPG to mają już zarys fabuły, który przedstawiają i skoro nie masz teraz GM-a to mógłbyś nad tym aspektem popracować. Mógłbyś również napisać co zamierzasz dodać do gry, chodzi o takie ficzery jak system dnia i nocy, handel, ekonomia itp.

Co do gry to dużo nie powiem bo nie grałem. Poczekam aż będzie coś bardziej naprawionego i popraw nazwę tematu, bo powinna być spacja miedzy dwukropkiem, a Beginning.

 

Dzięki za pomysł z tą listą, jutro/pojutrze ją opracuję i wam przedstawię, na razie jest lista co jest planowane na wersję 0.5.0, ale to tylko zarys tego co mam w planie zrobić.

Gdy będę dopracowywał generator lochów zrobię by były generowane przy wczytaniu gry, bądź przy pierwszym wejściu do lochu podczas sesji.

Może, i lepiej, że nie grałeś wtedy będziesz miał lepsze pierwsze wrażenie ;)

Nad fabuła myślę cały czas, możliwe, że niedługo przedstawię jakiś zarys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...