Qbi Wan Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Hejka wszystkim. Czy jeżeli mam planszę złożoną z kwadratów, i występują na niej 3 rodzaje dróg: piaszczysta, asfaltowa i autostrada i przydzieliłbym im wartość odpowiednio 3; 2 i 1 punktów to byłbym w stanie nakazać systemowi odszukanie takiej drogi z pkt A do pkt B by na koniec drogi zgromadził jak najmniej punktów?? (Temat poprawiony, dzięki za uwagę ;P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Oczywiście. Przestudiuj algorytm A*. PS ZnajdOwanie, razi ten błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Lepiej algorytm Dijkstry jeśli zależy Ci na stuprocentowej poprawności. A* jest heurystyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Link do implementacji Dijkstry w GM : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13186 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbi Wan Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A czy da się też znaleźć tymi sposobami najszybszą drogę? Jeżeli tak to który lepszy? Czy ten drugi (ten gotowy) jest w wersji na najnowszy GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A czy da się też znaleźć tymi sposobami najszybszą drogę? A o co wcześniej pytałeś jak nie o najszybszą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbi Wan Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Bo temat zatytułowałem "Znajdowanie najkrótszej drogi", a w sumie chodziło mi o najszybszą ;P Istotna różnica, wolałem uściślić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 t ~ s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Przecież podał współczynniki prędkości dla różnych nawierzchni, co dyskwalifikuje Twoje ukryte założenie o stałej prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Ciekawe :rolleyes: ... Gdzie Ty widzisz współczynniki prędkości, jeśli k(autostrada) = 1, a k(piasek) = 3. t ~ s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się