I am Lord Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Zrobiłem przykład ścigania przeciwnika za graczem tak by obierał najlepszą drogę. żółty zawsze wie gdzie się gracz znajduje czerwony idzie tam gdzie widział gracza ostatnio https://gmclan.org/up539_4_chase_byHuder75552.html GMS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Oooo na pewno komuś się przyda, fajne :D A ten żółty ma wallhack'a D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Bardzo dobry przykład. Za twoim pozwoleniem mogę wstawić do zasobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Wprowadziłem parę poprawek w komentarzach i wywaliłem 1 niepotrzebną rzecz, teraz możesz dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 prościutkie i świetne, dzięki, przydatne dla mnie jak cholera :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Co zrobić, żeby żółty miał TYLKO szarą kreskę? Bo czasem ma także niebieską i przez to blokuje się na ścianach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Niebieska linia to tylko taki wskaźnik pokazujący następny punkt do którego kulka ma zamiar się dostać. Faktycznie trochę mało to testowałem i kulka się może zatrzymać wtedy kiedy zbyt wcześnie zauważy gracza :/ Wina leży tutaj: GML // ruch do celu if ( celX > x ) if ( place_free( x + predkosc, y ) ) x += predkosc; if ( celX < x ) if ( place_free( x - predkosc, y ) ) x -= predkosc; if ( celY > y ) if ( place_free( x, y + predkosc ) ) y += predkosc; if ( celY < y ) if ( place_free( x, y - predkosc ) ) y -= predkosc; Kiedy kulka zauważy gracza to automatycznie ignoruje podążanie za tą szarą krzywą ( path ). Wtedy wykonuje powyższy kod gdzie celX i celY to x i y gracza. Przez to nie widzi już ścian tylko mknie po prostej linii do celu. Należało by użyć funkcji mp_potential_step() zamiast tamtego powyższego. Wtedy nie będzie bezmyślnie lecieć po prostej tylko zacznie dodatkowo widzieć ściany które są obok kulki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Proponuję ci to naprawić i wstawić poprawkę :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Rozumiem że usunięcie 4 linijek i wstawienie zamiast nich 1 inną is too strong? Zaraz poprawię. Edit: poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Updeatowałem do GMS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boriks Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Całkiem fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się