Skocz do zawartości

Problem


Pablo_4649

Rekomendowane odpowiedzi

wiem dlaczego. gdy puścisz przycisk zatrzymujesz się. A żeby się poruszać trzeba być wyrównanym do siatki, więc się blokujesz i nie możesz się poruszyć. Proponuję w stepie

if !(keyboard_check(vk_left)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;
if !(keyboard_check(vk_right)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;
if !(keyboard_check(vk_up)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;
if !(keyboard_check(vk_down)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej:

if !(keyboard_check_released(vk_left)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;
if !(keyboard_check_released(vk_right)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;
if !(keyboard_check_released(vk_up)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;
if !(keyboard_check_released(vk_down)) && (place_snapped(32,32))
speed = 0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL to ci chodzi o cos takiego z bobmermana ze jak puscisz klawisz np w polowie krateczki (siatki) to on sam dojdzie do momentu kiedy będzie w środku?

 

spróbuj normalnie ruch ustawic

if keyboard_check(klawisz)

{x+=3;}

albo direction i speed

i ze jak masz puszczone klawisze to sprawdza direction i np if w prawo to speed=3 "until" i tutaj sprawdza czy jest w kratce :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...