Nirvan Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Jakos prawie od mies robię grę we flashu z silnikiem flashpunk. Jak ktoś chce przez wakacje sobie zarobić na jakiś minigierkach we flashu (moze np remakei swoich gier z GM) to polecam ten silnik. Jest bardzo łatwy jeśli prędzej miało się w miarę opcykanego GMa na skryptach. Lecz trzeba pamiętać że we flashu wszystko działa wolniej i trzeba się starać o optymalny kod itp. Prawie jak GM mam na myśli sposób działania. Że np public function Obiekt jest jak create override update jak step override render jak draw override removed jak destroy itp. Wszystko łatwo przepisać z GMa do flasha, ale idzie to troszeczke wolniej ;). Ja swoja grę robie z kompilatorem FlashDevelop, jak go zintegrować jest wszystko opisane w http://flashpunk.net/ Polecam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ściągam. Zobaczymy czy coś ciekawego z tego wyjdzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Że np public function Obiekt jest jak create To się nazywa konstruktor i jest normalną rzeczą w programowaniu obiektowym: class Something { public function Something() {} } I tak samo działa to właśnie w GM, tyle, że zamiast "constructor" nazywa się to "create", ale też jest wykonywane w momencie "utworzenia instancji". Ogólnie jak ktoś zna dobrze jakiś język programowa obiektowego, to zauważy, że GM wykazuje wiele jego cech, tylko przedstwia to wszystko jakoś tak łatwiej, ale i też w pewien sposób je ogranicza. W GM:Next będzie to zdjęte i tak naprawdę też będzie się robiło taki normalny konstruktor (albo wizualnie jak teraz, albo w czystym kodzie :D). Na siłę do GM można by stworzyć takie IDE które pliki XML przerabia na klasy i vice-versa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 No tak :D Ogólnie to po jakimś tygodniu wiem jak zrobić we flashu prawie wszystko co robiłem w GM. Przeszkadza mi tylko w tym wszystki że jedno pod drugim trzeba pisac a nie w osobnych okienkach jak create,step itd ale mozna sobie we flash developie zwinąć kod z klamry więc nie jest tak strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Fajny bajer :) Do tej pory jak robiłem gre we Flash-u to jedynie w Macromedia Flash itp. A tu proszę - program za darmo i fajne rzeczy można robić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się