Skocz do zawartości

Strategy


kyniu774

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Strategy

 

Gatunek: Strategia turowa

 

Opis: Standardowo rozpoczynamy z kwaterą główną i dwoma pracownikami. Musimy doprowadzić do zniszczenia wroga-komputera (który zaczyna również od zera). Zniszczenie wroga nie kończy rozgrywki. Budując rozmaite budynki (jest ich aż 5) i zamawiając różnych żołnierzy eksplorujemy kolejne kawałki mapy w poszukiwaniu przeciwnika. Mamy do wyboru mapę losowaną i wczytanie mapy z pliku. Dołączam zewnętrzny edytor dla urozmaicenia rozgrywki.

 

Download: download

Rozmiar pliku: 4,4 MB

 

 

Autorzy:

Programowanie: Ja, kyniu774

Fabuła: Ja

Grafika: Ja

Muzyka: brak

Screeny:

https://gmclan.org/uploader/7235/screenshot001.png

https://gmclan.org/uploader/7235/screenshot002.png

https://gmclan.org/uploader/7235/screenshot003.png

[na screenach jest mało FPS, ponieważ robiłem je na słabym kompie (nie swoim)]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra nie jest zła ale wymaga doszlifowania. Wymienię elementy które mi się nie spodobały.

  • Nie można odwołać stawiania budynków.
  • Skoro gra się tylko myszką to chciał bym także móc nią skipnąć turę. Dodaj jakiś button w rogu czy coś.
  • Niepodoba mi się że jednostki atakujące nie mogą przechodzić przez pola z zasobami. No ale jeżeli nie chcesz tego zmieniać to generator mógłby chociaż nie blokować im drogi do wroga. Śmieszne było to że na przodzie mojego wojska szli bezbronni robotnicy bo musieli torować im drogę.
  • Ten generator w ogóle jest słaby, mapy wyglądają tak jakby generator poprostu rozsiewał losowe pola w losowych miejscach.
  • Brak jakiś konkretnych statystyk co do jednostek. Nie wiedziałem co kupuję więc kupowałem najszybszą jednostkę. Bo i tak wszystkie padały od wieżyczek na hita, a skoro najtańszą jednostką mogłem wykonać na wieżyce 3 ataki niż najdroższą 1 to tamtą właśnie wybierałem.
  • Miałem nadzieję że łucznicy strzelają na chodźby 1 kratkę w przód ale jednak nie.

 

Jest bug z wieżyczkami wroga. Jak zaznaczy się topornika to wieżyczkę można nim bić z każdej odległości bez utraty jego ruchów. No i po pokonaniu wroga nie wyświetliła mi się o tym żadna informacja.

 

No i AI tutaj nie było żadnym wyzwaniem, zdecydowanie wolał bym żeby zamiast tracić zasoby na wieżyczki, AI mogło by już zacząć wysyłać jednostki.

Ja tu się tak rozbudowałem i wysyłam wielką armię a co zastaję? 6 wież i paru robotników Oo

Untitled420a6.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się rozkminić sterowanie i działanie gry.

 

Pomysł - ekstra. Przydałoby się trochę to urozmaicić, bo za łatwe i krótkie.

Pamiętaj też o dodaniu jakiegoś tutoriala, bo ciężko skapować o co chodzi.

Wróg jest strasznie słaby. Wszystkie jego jednostki padają na hita. Wieżyczki też łatwo rozwalić.

Wg. mnie to jest dopiero demo. Gra mi się podoba, tylko mogłaby być nieco trudniejsza.

Daję solidne 4/5.

 

BTW. Pisze się "rzadko", a nie "żadko".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, sam zamierzałem zrobić coś w podobie :P

Na razie gra jest bardzo chaotyczna, dodaj jakiś in-game help i może stonuj trochę kolory, bo psuje po oczach. Co do mechaniki nic nie mam, oczywiście jeżeli ją jeszcze rozwiniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak samo się budowały w prawym górnym rogu.

Były tam 3 koszary, 4 kopalnie, 1 wieżyczka, 1 farma, 2 lasy. Nie atakowali mi bazy. Swojej w prawym dolnym rogu też nie bronili.

Łucznikiem dalej nie da się strzelać z odległości.

Button "Koniec tury" słabo widoczny, ale to akurat nie jest znaczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie mi się grało ;P

Gotową grą bym tego nie nazwał ale jakaś wczesna alpha, warto pomyśleć o trybie dla dwóch graczy, albo poprawić AI noo i przydałby się jakiś komunikat jak już rozwali się przeciwnika "wygrał gracz czy coś takiego. Można by było dodać kilka budynków np. kuźnie w której opracowywałoby się ulepszenia dla jednostek, ta gra ma potencjał aby się rozwinąć. Tyle pomysłów jest ile osób. Musisz to kontynuować.

 

Ocenka 4/5 żeby nie było za wysoko ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, popracuje jeszcze trochę nad tą grą :) Co prawda w poniedziałek wyjeżdżam na 2 tyg. ale do tego czasu powinienem zdążyć dorobić "coś ciekawszego".

Gotową grą bym tego nie nazwał ale jakaś wczesna alpha(...)

Bo to w sumie miała być mini-gra :rolleyes: , ale skoro się tak "przyjęła" to ją rozwinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...