kyniu774 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Tytuł: Strategy Gatunek: Strategia turowa Opis: Standardowo rozpoczynamy z kwaterą główną i dwoma pracownikami. Musimy doprowadzić do zniszczenia wroga-komputera (który zaczyna również od zera). Zniszczenie wroga nie kończy rozgrywki. Budując rozmaite budynki (jest ich aż 5) i zamawiając różnych żołnierzy eksplorujemy kolejne kawałki mapy w poszukiwaniu przeciwnika. Mamy do wyboru mapę losowaną i wczytanie mapy z pliku. Dołączam zewnętrzny edytor dla urozmaicenia rozgrywki. Download: download Rozmiar pliku: 4,4 MB Autorzy: Programowanie: Ja, kyniu774 Fabuła: Ja Grafika: Ja Muzyka: brak Screeny: https://gmclan.org/uploader/7235/screenshot001.png https://gmclan.org/uploader/7235/screenshot002.png https://gmclan.org/uploader/7235/screenshot003.png [na screenach jest mało FPS, ponieważ robiłem je na słabym kompie (nie swoim)] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jak tutaj zrobić cokolwiek? F1 nic nie tłumaczy. Jest tych 2 kolesi jak się na nich kliknie to nie można wybrać żadnej opcji bo nie ma surowców. Jak ich w ogóle przesunąć? Edit: Ah ok trzeba prawym kliknąć obok gościa trochę słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Mógłbyś napisać jakieś dokładniejsze sterowanie? Nie wiem, np. jak kupić miecznika. Mam koszary, klikam i nic. Nie oceniam, póki nie będę wiedział jak wszystko obsłużyć, bo gra wydaje się ciekawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Gra nie jest zła ale wymaga doszlifowania. Wymienię elementy które mi się nie spodobały. Nie można odwołać stawiania budynków. Skoro gra się tylko myszką to chciał bym także móc nią skipnąć turę. Dodaj jakiś button w rogu czy coś. Niepodoba mi się że jednostki atakujące nie mogą przechodzić przez pola z zasobami. No ale jeżeli nie chcesz tego zmieniać to generator mógłby chociaż nie blokować im drogi do wroga. Śmieszne było to że na przodzie mojego wojska szli bezbronni robotnicy bo musieli torować im drogę. Ten generator w ogóle jest słaby, mapy wyglądają tak jakby generator poprostu rozsiewał losowe pola w losowych miejscach. Brak jakiś konkretnych statystyk co do jednostek. Nie wiedziałem co kupuję więc kupowałem najszybszą jednostkę. Bo i tak wszystkie padały od wieżyczek na hita, a skoro najtańszą jednostką mogłem wykonać na wieżyce 3 ataki niż najdroższą 1 to tamtą właśnie wybierałem. Miałem nadzieję że łucznicy strzelają na chodźby 1 kratkę w przód ale jednak nie. Jest bug z wieżyczkami wroga. Jak zaznaczy się topornika to wieżyczkę można nim bić z każdej odległości bez utraty jego ruchów. No i po pokonaniu wroga nie wyświetliła mi się o tym żadna informacja. No i AI tutaj nie było żadnym wyzwaniem, zdecydowanie wolał bym żeby zamiast tracić zasoby na wieżyczki, AI mogło by już zacząć wysyłać jednostki. Ja tu się tak rozbudowałem i wysyłam wielką armię a co zastaję? 6 wież i paru robotników Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Udało mi się rozkminić sterowanie i działanie gry. Pomysł - ekstra. Przydałoby się trochę to urozmaicić, bo za łatwe i krótkie. Pamiętaj też o dodaniu jakiegoś tutoriala, bo ciężko skapować o co chodzi. Wróg jest strasznie słaby. Wszystkie jego jednostki padają na hita. Wieżyczki też łatwo rozwalić. Wg. mnie to jest dopiero demo. Gra mi się podoba, tylko mogłaby być nieco trudniejsza. Daję solidne 4/5. BTW. Pisze się "rzadko", a nie "żadko". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Dzięki za komentarze i ocenę :thumbsup: Już wstawiłem poprawioną wersję. lista zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Kurczę, sam zamierzałem zrobić coś w podobie :P Na razie gra jest bardzo chaotyczna, dodaj jakiś in-game help i może stonuj trochę kolory, bo psuje po oczach. Co do mechaniki nic nie mam, oczywiście jeżeli ją jeszcze rozwiniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Szkolenie toporników nie zabiera zasobów. Oraz jednostki wroga chyba zachowują się nie tak jak powinny. Znalazłem je nie w tym rogu co trzeba. Powinny trafić w górny lewy róg mapy a zastałem je wszystkie skupione w prawym górnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 U mnie tak samo się budowały w prawym górnym rogu. Były tam 3 koszary, 4 kopalnie, 1 wieżyczka, 1 farma, 2 lasy. Nie atakowali mi bazy. Swojej w prawym dolnym rogu też nie bronili. Łucznikiem dalej nie da się strzelać z odległości. Button "Koniec tury" słabo widoczny, ale to akurat nie jest znaczące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Co do łucznika to zapewne był taki zamiar by nie strzelał z odległości. Bo Kyniu chyba wzoruje się na grach typu Civilization I i II no ale jednak fajny był by taki ficzer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Fajnie mi się grało ;P Gotową grą bym tego nie nazwał ale jakaś wczesna alpha, warto pomyśleć o trybie dla dwóch graczy, albo poprawić AI noo i przydałby się jakiś komunikat jak już rozwali się przeciwnika "wygrał gracz czy coś takiego. Można by było dodać kilka budynków np. kuźnie w której opracowywałoby się ulepszenia dla jednostek, ta gra ma potencjał aby się rozwinąć. Tyle pomysłów jest ile osób. Musisz to kontynuować. Ocenka 4/5 żeby nie było za wysoko ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dobrze, popracuje jeszcze trochę nad tą grą :) Co prawda w poniedziałek wyjeżdżam na 2 tyg. ale do tego czasu powinienem zdążyć dorobić "coś ciekawszego". Gotową grą bym tego nie nazwał ale jakaś wczesna alpha(...) Bo to w sumie miała być mini-gra :rolleyes: , ale skoro się tak "przyjęła" to ją rozwinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Zastanawiam się, czy samemu nie zrobić czegoś podobnego (pewnie i tak nie skończę), bo bardzo mi się to spodobało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMrMinish Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Wygląda fajnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielDan Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nie bronią bazy. Nie atakują. Szkolą tylko budowniczych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Mam podobnie. Żenada... Pisanie "żenada" o poście z 2012. Niepewny czy troll czy po prostu głupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się