Maćko Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jak zrobić by depth znajdował się przed obiektem a nie za nim. Zrobiłem grę multiplayer i gdy wchodzę na serwer jako gracz1 to broń (w draw) gracza2 znajduje się za nim a nie przed, więc nie widać broni! :( Trzeba ustawić to gdzieś w obiekcie? A może jakiś kod jest na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 kiedy klikniesz na nazwe obiektu, pod jego nazwa i spritem bedzie depth, im mniejszy, tym obiekt ryowany jest wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 To co pierwsze zostanie narysowane zależy od kolejności kodu w drawie ( linie kodu wyżej zostaną przykryte tymi niżej ) i zmiennej depth obiektu, który ten event draw wykonuje. Depth można zmieniać. Po prostu przypisz nową wartość: GML depth = -111; Należy pamiętać że zmiana depth zastosuje się dopiero w następnej klatce gry a nie w momencie zmiany wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się