Skocz do zawartości

Zablokowane Tworzenie właściwości objektu z innego objektu jeśli dany warunek objektu się spełni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem gdyż chciałbym zrobić to co jest w temacie.

Jeśli nie zrozumiałeś mogę przetłumaczyć na inne wersje. Wersje tłumaczenia:

*GML

GML
if keyboard_check(ord('D'))

{

if OBJ.image_index=0 then OBJ(that_obj_with_image=0).x+=2

}

*W PLIKU GMK

Przy okazji chciałbym zrobić aby object OBJ nie miał żadnych skryptów, a object CTRL jest tylko jeden i kontroluje wszystkie

inne objecty(OBJ). Jest to dla zoptymilizacji gry.

 

*SŁOWNY

Object CTRL tworzy OBJ i jeśli zostanie wciśnięty klawisz "D" OBJ z image_index=0 poruszył się w oś "X" o 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm tyle razy pomogło mi to forum użytkownicy... czy da się jakoś dać łapkę lub wy top'ować prawidłową odpowiedź lub dać pochwałę użytkownikowi i by można przez ten sposób mieć lvl. Można byłoby sprawdzić ile razy pomógł a nie ile razy napisał postów.

 

EDIT: Z tym levelem to nawet widziałem na jakimś forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm tyle razy pomogło mi to forum użytkownicy... czy da się jakoś dać łapkę lub wy top'ować prawidłową odpowiedź lub dać pochwałę użytkownikowi i by można przez ten sposób mieć lvl. Można byłoby sprawdzić ile razy pomógł a nie ile razy napisał postów.

O ile mi wiadomo to w silniku IPB (na nim stoi forum) jest taka opcja ale u nas chyba nie jest włączona ;)

 

BTW: Ranma zadbaj o to przy nowym GMClanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...