pamparampa Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Witam. Jak zmienić depth surface'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Opisz co chcesz uzyskać, bo zmieniając depth obiektu który rysuje surfa to zmienisz też kolejność rysowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Zmienić depth obiektu który go rysuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 no właśnie nie bardzo, bo zmieniając depth tego obiektu, surface dalej ma depth 0. Może dlatego, że mam to bardziej skomplikowane, używam jeszcze jakichś poza obiektowych skryptów i nie bardzo rozumiem o co w tym kodzie chodzi bo ktoś mi napisał gotowca :D jednak poradziłem sobie z tym w inny sposób, ale jeśli ktoś by chciał jeszcze coś napisać, jak sobie poradzić z takimi problemami to proszę pisać, może się kiedyś przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 widocznie rysujesz tego surfece'a w innym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Aha teraz się zorientowałem, chyba faktycznie w innym obiekcie. Sorry za zamieszanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się