Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 6 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Witam! Otóż chciałbym uzyskać efekt falującej trawy. Ogółem chciałem się spytać czy jest jakiś sposób, by móc "wyginać" sprite (jakby przenosić jego wierzchołki). Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Spróbuj użyć: GML image_xscale image_yscale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Chyba jak edytujesz sprita to na górze w Animation gdzieś powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Proszę coś takiego? https://gmclan.org/up539_12_trawa.html Tylko 2 górne wierzchołki się wyginają. Ruchem sinusoidalnym przy czym są przeciwne w fazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 GML draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip, sprite_get_texture(sprite0, 0)); draw_vertex(0, 0, 0, 0); draw_vertex(32, 0, 1, 0); draw_vertex(0, 32, 0, 1); draw_vertex(32, 32, 1, 1); draw_primitive_end(); Pozmieniaj wartości, obserwuj efekty. @Edit: @Up: Ah ty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Dzięki wielkie, ludziska :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się