I am Żyd and Lewak Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Stworzyłem plik GMK i chciałbym aby światło objs się łączyły da się tak zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Nie rozumiem o co ci chodzi. Jakie znowu objs? Nawet takiego obiektu tam nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Nie rozumiem o co ci chodzi. Jakie znowu objs? Nawet takiego obiektu tam nie ma. Chodziło mi aby światło objektów się łączyły (objs=obj>1;poprostu l.mnoga) Hmmm to jest w minecraftcie chyba mam nawet screena tak jak ja mam: A tak jest jak ja chciałbym mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 To jak wygląda cieniowanie zależy od ustawienia wektora normalnego wierzchołków każdego trójkąta. GML d3d_vertex_normal(x,y,z,nx,ny,nz) Add vertex (x,y,z) to the primitive, with normal vector (nx,ny,nz). Niestety nie mam zbytniej wiedzy na ten temat więc nie wiem jak mają one być ustawione. Edytory do grafiki 3D takie jak np Blender mają opcję wygładzania modeli, taka opcja właśnie wygładza te wektory i po zimportowaniu modelu do GMa cień na nim jest płynny. No ale ty będziesz musiał pobawić się w to ręcznie niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się